Re: Rozmawia dwóch psychologów

1. Data: 2004-03-12 08:09:58

Temat: Re: Rozmawia dwóch psychologów
Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w źródłowej
wiadomości news:c2rqpu$nva$1@inews.gazeta.pl...

> oj Fen, co tak zrzedzisz :-PPP
>
> Pozdrowki
> Hania

jesteś tu bejbi chyba jeszcze za krótko, i to jest twój plus
Cieszę się,
że postanowiłaś jednak
pożegnać się z depresją -
polecam ci wątek "Re: warsztaty anty-depresyjne - Szczecin"

Czyż nie mówiłem ci że jesteś na dobrej drodze jeśli chodzi o depresję? a
więc czemu mówisz że zrzędzę...

1. Data: 2004-03-12 08:25:46

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

fen <f...@...pl> napisał(a):

> jesteś tu bejbi chyba jeszcze za krótko, i to jest twój plus
> Cieszę się,
> że postanowiłaś jednak
> pożegnać się z depresją -
tak se zaczepiam (to bejbi fajne jest ;-)) ale bywam tu czasami - napada mnie
jakos tak miesiac w roku, bo strasznie czasozerne jest, a i moj zapal
slomiany ;-)). No bo raz jest fajnie, a innym razem szukam dziury w calym i
sie wbijam w smutactwo-pocieszajace tylko, ze widze, ze nie tylko ja tak mam
(coz, Hania tez czlowiek, Polka na dodatek, a Polacy to tak z czyjegos
nieszczescia ...;-)), poza tym w kupie razniej, jak mawiaja muchy)

> polecam ci wątek "Re: warsztaty anty-depresyjne - Szczecin"
juz tam bylam ;-P

Pa
Hania

Re: przyjaźń między kobietą a mężczyzną
Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Re: k?amanie