Re: Rozne przepisy

1. Data: 2000-10-18 19:00:23

Temat: Re: Rozne przepisy
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Zuzaczek <s...@e...net.ae>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 17 października 2000 08:00
Subject: Rozne przepisy

>Hej,
>
>Pisalam juz tu pare razy, ale niestety jakos nie moge Was zaciekawic i moje
>posty pozostaja prawie bez odpowiedzi.(ciach)
>Mieszkajac tu tyle lat, znam jednak rozne potrawy arabskie, dania glowne,
>salatki, deserki - i moge regularnie podawac przepisy, jezeli to kogos
>interesuje.
(ciach)
>Mam nadzieje ze tym razem dostane jakis odzew na moj post.
>Pozdrawiam wszystkich. Bardzo mi sie ta grupa podoba.
>
>Zuzia
Zuziu kochana - pisz i nie zrazaj sie brakiem odzewu - my uwielbiamy
wszelkie nowinki i egzotyke - a jesli czasem nie odpisujemy to albo dlatego,
ze zajeci jestesmy probami zatrzymania w ustach tej slinki, ktora na sama
mysl o przysmakach cieknie nam po brodzie :-) albo dlatego, ze postow tak
duzo a czasu na czytanie i odpisywanie tak malo. Ja chetnie sobie poczytam o
arabskim zarelku a kto wie - moze w porywie natchnienia rozbije namiot na
balkonie, przytaszcze wielblada z ZOO i zrobimy sobie z rodzinka arabski
wieczor :-)))
Pozdrowienia
Herbatka

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-19 07:47:56

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:012101c03935$aba5e5c0$4fdf4cd5@tea...
> [...]
> balkonie, przytaszcze wielblada z ZOO i zrobimy sobie z rodzinka arabski

A co mozna zrobic z takiego wielblada?

Jader

1. Data: 2000-10-19 14:01:46

Od: "Zuzaczek" <s...@e...net.ae> szukaj wiadomości tego autora

A do mnie ten mssg od usera Herbatka nie przyszedl :(( Czy jest jakis powod
dla ktorego nie wszystkie mssg dochodza?

Wielbladzie mieso jest potwornie twarde. Jest takie cos - nazywa sie
basterma, ale to trzeba kupic gotowe. I to jest taka jakby wedlina. Ja tego
nie jadam, ale moj tata to bardzo lubil. Jadal na kanapce i z jajecznica
rano.
Wiem, wiem ze dawno obiecuje jakis przepis, ale tak sie zdarzylo, ze wlasnie
dostalismy nowe mieszkanie i sie wprowadzalismy, a jutro mamy parapetowe
wiec niestety jakos jeszcze sie nie zabralam za pisanie. Obiecuje w sobote
napisac, cos super co da sie szybko zrobic :))))))))

Pozdrawiam wszystkich,

Zuzaczek

Re: Re:soki i koktajle - bardzo dlugie
Chińszczyzna