Rozpoznawanie osoby mowiacej - pomocy!

1. Data: 2004-02-07 13:01:35

Temat: Rozpoznawanie osoby mowiacej - pomocy!
Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Potrzebuje materialow do referatu na temat "Rozpoznawanie osoby
mowiacej". Niestety w sieci znalazlem tylko rozpoznawanie mowy, czyli zamiana
tego co sie mowi na tekst w komputerze. Natomiast temat ktory jest mi potrzebny
jest w sieci niemal niedostepny, albo ja szukalem nie tam gdzie powinienem ;-(
Jezeli ktos moze nakierowac mnie na strony poswiecone temu problemowi,
traktowanemu zarowno od strony gotowych rozwiazan i ich stosowania, jak rowniez
metod i algorytmow w jaki sie realizuje to. Wiem ze w medycynie sadowej stosuje
sie tego typu rozwiazanie, lecz nie udalo mi sie dotrzec do zadnych matrialow
na ten temat :-(
Bede szalenie wdzieczny za kazdy namiar!
Pawel

2. Data: 2004-02-07 14:22:04

Temat: Re: Rozpoznawanie osoby mowiacej - pomocy!
Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! Potrzebuje materialow do referatu na temat "Rozpoznawanie osoby
> mowiacej".

Po wrzuceniu w google "analiza głosu" trochę linków wypluło, na przykład taki:
http://ibsav.ps.pl/referaty/referat_js.html
Pozdrawiam!
daśka

firma KRKA, potrzebny kontakt
wysoka goraczka
Co na bol gardła?-neo angin nie działa
Zyrtec dla rocznego dziecka?
Ratunku! wykonanie szczepionki w Wwie ..