Re: Rozrywkowo...

Data: 2017-06-18 22:41:24
Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

W dniu 2017-06-18 o 21:16, Pszemol pisze:
> No to poczciwy i miłosierny czy jednak sprawiedliwy i surowy?
> Bo nie może być i taki i taki - to dwie sprzeczne charakterystyki.

Dla np ciebie będzie sprawiedliwy i surowy, natomiast dla ludzi
miłujących Go i przestrzegających Jego przykazań będzie
miłosierny i litościwy.

> (...)
> Koranu nie czytałem, nie wiem co tam o Jezusie napisali, ale
> jeśli Arabowie wyznali się na tych sztuczkach i tak samo je
> interpretują jak czary-mary dla gamonii to jestem pełen uznania.

Uznanie wobec głupoty i ciemnoty?

Sura 4:157 (wg Bielawskiego):
"(...) powiedzieli: "zabiliśmy Mesjasza, Jezusa, syna Marii, posłańca
Boga" - podczas gdy oni ani Go nie zabili, ani Go nie ukrzyżowali,
tylko im się tak zdawało; (...)"

Przeczytaj se resztę Koranu, może zmienisz zdanie.

> No ale to Jezus jest kłamcą.

Bredzisz.

> Mówił że umarł - nie umarł.

Mówił, że umrze i umarł na krzyżu.
Po zmartwychwstaniu objawił się św Janowi:

"Byłem umarły, a oto jestem żyjący na wieki wieków
i mam klucze śmierci i Otchłani."
- Ap 1,18

> Mówił że wróci za życia swoich słuchaczy - nie wrócił.
> (...)

Coś sobie ubzdurałeś. Tanie farmazony, świadczące,
że nie masz większego pojęcia na temat na który się
wypowiadasz. A jeżeli celowo kłamiesz, to masz
miejsce kaźni przygotowane i tylko czekać aż
dołączysz do reszty pomiotu szatańskiego, razem
z islamskimi kamikadze których tak uwielbiasz.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,