Re: Rozrywkowo...

Data: 2017-06-25 09:40:30
Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-06-24 o 10:44, XL pisze:

> Obraźliwe jest to, że coś deprecjonująco twierdzisz, a nie masz argumentów.
> Więc dawaj te "zbyt radykalne" przykazania, których TY nie mógłbyś
> wypełnić.

No masz przecie te dwa przykłady - "nie kradnij", o ile oczywiście ktoś
jest w stanie pojmować znaczenie tego terminu. Ja kradnę bo inaczej nie
przeżyję "Nie cudzołóż", a to niby dlaczego? Dwoje chętnych ludzi - a tu
stop - nic z tego bo nie wolno.. Jak niby miałbym się oprzeć wdziękom
ponętnej blondynki..

Sama widzisz że zmuszasz mnie do pisania tego czego ja nie chcę pisać.
Nigdy bym sobie nie wybaczył gdyby ktoś wierzący na podstawie tego co ja
napisałem zaczął wątpić.