Data: 2004-07-27 22:15:51
Temat: Re: Rozwody
Od: "darek miauu" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
AQQ <aakuku@_USUN_poczta.fm> napisał(a):
>
> No dobra, nie patrzmy czyja wina oraz odrzućmy wersje rozwodowe z powodu
> korzyści finansowych.
> Ludziska co się dzieje. Wśród moich znajomych to samo. Nie potrafię
sobie
> tego wytłumaczyć ;)
No to moze zagadka.
Ile lodowek, pralek, albo telewizorow potrzebuje rodzina, a ile
zindywidualizowana ludzka jednostka zakupowa?
Co bardziej oplaca sie duzym korporacjom?
Ile reklam dziennie oddzialywuje na Ciebie i Twoje otocznie, w tym mlodziez i
bezkrytyczne dzieci?
Jakie wzorce propagowane sa w reklamach i wszelkiej masci akcjach
promocyjnych? Konsumpcyjne, czy jakies inne?
Jesli przyswoisz sobie wzorce konsumpcyjne, badz zaakceptujesz ich
powszechnosc, to co sie dziwisz?
Przeciez Pani w reklamie cieszy sie z telefonu, a nie z rozmowy z mezem...
Pozdrawiam,
Darek.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
|