Re: Rpzbite lustro? - do Evy

Data: 2001-02-19 02:00:13
Temat: Re: Rpzbite lustro? - do Evy
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
news:m2y9v3v8c6.fsf@pierdol.ninka.net...
> A ta grupa przypominam, jest SCI a nie np. rec - co moim zdaniem ma
> rowniez znaczenie jesli chodzi o uzywany jezyk, podejscie do problemow
> etc.

> Czy teraz czujesz sie dostatecznie usatysfakcjonowana moimi
> wyjasnieniami?

No jesli chodzi o to scisle SCI, to chyba będziesz musiała ja dopiero
stworzyc;), bo byc moze wiekszosc z tu obecnych (czynnie)
to jedynie material badawczy dla naukowcow-obserwatorow;).
Ale CI, jesli sie odzywaja, to WCALE nie maja nam za zle ksztaltu
tej grupy i jej charakteru.
Poza tym, okresla sie ja na Onet.niusy, jako
"Psychologia w zyciu codziennym" i wiekszosc tutaj takim okresleniem
sie kieruje.
Zapewniam cie - wielu z tu obecnych autentycznie potrzebuje pomocy
i znajduje ją!
Dlatego nie rozwalaj tego swoim chlodem - moga poszukac pomocy
w znacznie mniej do tego odpowiednim miejscu.
To chyba wszystko co chcialam ci powiedziec.
Eva