Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

Subject: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Fri, 19 Oct 2018 17:53:48 +0200

W dniu 2018-10-19 o 14:59, XL pisze:

> Dzięki.

Ty nie tylko sarkazmu i ironii nie łapiesz. Kpiny również.

> Twierdzisz, że nieprawdopodobne?

Jesteś równie wiarygodna, co przeciętny religiant, pislamista czy inny
tzw. narodowiec.

> Raczej nie.

Raczej tak.

> Zawsze coś ci zostanie.

Zmarszczki od śmiania.

> w tej pustej łepetynie. Żadne poświęcenie nie jest
> dla mnie zbyt wielkie, aby osła nauczyć choć czytać... To już osłu
> zapewniłam, bo jak widać czyta.
> A skoro z głupotą swą miałby skonać, niech choć w ostatnim momencie nauczy
> się jeszcze MYŚLEĆ, bo umrzeć durniem to straszna życiowa skucha. Będę
> pisać. Śmiej się i czytaj. Ziarno zostało rzucone.

Być nazwanym durniem przez religianta, faszystę i rasistę, to zaszczyt.
Dziękuję za komplement i zaliczenie mnie do tak szacownego grona.

http://www.listyznaszegosadu.pl/nowy-ateizm-i-krytyk
a-religii/list-einsteina-kwestionujacy-religie-bibli
e-i-idee-boga-jest-znowu-na-sprzedaz

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr