Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

Data: 2018-10-26 13:17:49
Temat: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Od: Kviat

W dniu 2018-10-26 o 10:49, XL pisze:

> Z faszyzmem tak.
> Tym, który maszerował w zdobytej Warszawie, a teraz pod rożnymi
> płaszczykami realizuje IV Rzeszę.

Raczej próbuje realizować, ale na razie ma 1%.
Trzeba tłumić w zarodku.

> Nie widzę tych pieniędzy

Bo do płotek nie trafiają :)
Już ci pisałem, że oni potrzebują takich naiwniaków jak ty, ale nie
wyciągnęłaś wniosków.

>- musimy wszystko sami finansować, opodatkowywać
> się na wszystko, co jest potrzebne do działalności. Nasi liderzy nawet
> partyjnych samochodow jeszcze nie mają - komunikacją publiczną i prywatną
> się posługują. Lokale partyjne są udostępniane przez prywatne osoby.
> I TO jest prawdziwe poświęcenie dla sprawy.

http://www.fronda.pl/a/usa-rosja-finansuje-skrajnie-
prawicowe-partie-w-europie,64222.html

> Dla lewactwa tylko niemieckie głośniki są ,,niezależne" - no oczywiście,
> rozumiem cię przecież.

Czy fronda jest lewacka? A może niemiecka?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr