RE: Pyszności z dzieciństwa,było: Re: obiad ?/Kura na patyku

1. Data: 2000-02-04 12:53:24

Temat: RE: Pyszności z dzieciństwa,było: Re: obiad ?/Kura na patyku
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

blokiem ..... hmmm .... blok czekoladowy z herbatnikami i orzechami, to
byly czasy.

aNKA
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-04 14:06:12

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> blokiem ..... hmmm .... blok czekoladowy z herbatnikami i orzechami, to
> byly czasy.

Naprawde Ci smakowal? Bloki MSZ byly paskudne. To miala byc taka PRL-owska
odpowiedz na chalwe, jak zwykle nieudana :)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-04 14:40:30

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski <p...@k...net.pl> wrote:
> Naprawde Ci smakowal? Bloki MSZ byly paskudne. To miala byc taka PRL-owska
> odpowiedz na chalwe, jak zwykle nieudana :)
A ja myślę, że po prostu chcieli zutylizować odpadki po produkcji wafli
;-) Jadłam toto, ale więcej niż mały kawałek się nie dało - zapychało
straszliwie. To już landrynki wolałam, i kokosowe karmelki.

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-02-04 19:24:43

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem o jakim Bloku mowicie, ale w latach '60
z mom znakomitym kolega, potrafilismy 2kg Bloku
czekoladowego albo chalwy zjesc na jedno posiedzenie
(a wlasciwie spacer) i oba blyly wspaniale i pyszne.

Slav

1. Data: 2000-02-04 21:22:14

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slavek <s...@u...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@u...net...
> [...]
> czekoladowego albo chalwy zjesc na jedno posiedzenie
> (a wlasciwie spacer) i oba blyly wspaniale i pyszne.

Ja jestem ciutke mlodszy (69) wiec pamietam raczej juz blok poznogierkowski
:)))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-02-05 01:18:05

Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:
> A ja myślę, że po prostu chcieli zutylizować odpadki po produkcji wafli
> ;-) Jadłam toto, ale więcej niż mały kawałek się nie dało - zapychało
> straszliwie. To już landrynki wolałam, i kokosowe karmelki.
łeee, ale ten blok był ohydny... Czasem trafiło się lepszy, ale ogólnie,
to wolałem wyroby czekoladopodobne niż to dziadostwo :( brrrrr...

--
misiek

*** IRC: nbrasil ICQ UIN: 3620591 | Michal R. Hoffmann ***
*** <mailto:misiek@knm.org.pl> | PO Box 41 ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | 71-119 Szczecin 35 ***
*** -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- | POLAND ***
----------- Money sometimes oils the wheel of justice -------------

1. Data: 2000-02-05 14:11:13

Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski wrote:

> Naprawde Ci smakowal? Bloki MSZ byly paskudne. To miala byc taka PRL-owska
> odpowiedz na chalwe, jak zwykle nieudana :)

ależ co Ty!! Było pyszne, no, może czasem za dużo tektury w srodku, ale
co tam...

A pamięta ktos "kasztanki"? do dzis można to to kupić, przeraźliwie
mdłe, nie cierpiałam ich, ale ponieważ były jedynym składnikiem zapasów
babci... to się jadło, aż się uszy trzęsły!

Anna
--

""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""

1. Data: 2000-02-06 02:30:16

Od: "Slavek S." <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos pamieta ?
Bardzo, bardzo dawno temu by w Polsce sprzedawane torciki lodowe.
Pakowane byly tekturowe pudelka razem z "suchym lodem".
Bylo to straszliwie zimne i rodzice nie pozwalali tego jesc, ale czasami
udawalo mi sie kawalek tego zjesc i pozniej bolalo gardlo ale pamietam to do
dzis choc to bylo bardzo, bardzo, bardzo dawno temu.

Slav

1. Data: 2000-02-06 10:16:49

Temat: Rurki z kremem
Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Rurki z kremem na rynku w Warszawie. Chodzilem do szkoly podstawowej na
Miodowej, a na rynku wsiadalem do "125". Zaraz za przystankiem od strony
Barbakanu sprzedawano te rurki po 2 zlote (rok 58/61).
Zapomnialem dodac ze obok mieszkala Lena w ktorej sie kochalem, a miala
(szczyt sex-apeal'u dla mnie na owe czasy) biale podkolanowki.....

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-02-06 17:39:14

Temat: Re: Rurki z kremem
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein napisał(a):

> [...]
> Zapomnialem dodac ze obok mieszkala Lena w ktorej sie kochalem, a miala
> (szczyt sex-apeal'u dla mnie na owe czasy) biale podkolanowki.....

Działo się to ładnych kilka lat później, ale też się takimi rurkami
obżerałam. Miejsce - Kraków, cukiernia przy ul. Karmelickiej. Bramę obok
mieszkał mój dziadzio, który - z racji mojej zerowej odporności na tę
wylęgarnię chorób, jaką jest przedszkole - był moim opiekunem. I pamiętam
te rurki jedzone codziennie, podczas spaceru. To była tradycja. Ale jeszcze
wtedy żaden mężczyzna mnie nie pociągał, dopiero za jakieś dwa lata
zawładnął moim sercem agent J23 w swym niemieckim mundurze... ;))))))

Joanna

kobiety na liscie
bigos
Ruszt i grill - szlus....