Ruszyl sie juz w jakims wojewodztwie Pegaz ?

1. Data: 2005-07-31 16:42:51

Temat: Ruszyl sie juz w jakims wojewodztwie Pegaz ?
Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo sie qrcze nie moge doczekac... :(

2. Data: 2005-07-31 20:40:13

Temat: Re: Ruszyl sie juz w jakims wojewodztwie Pegaz ?
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> napisał w
wiadomości news:dciv2n$br4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> bo sie qrcze nie moge doczekac... :(

Wrzesień - październik, jeszcze nie mam odpowiedzi z kwietnia :-(

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2005-07-31 20:59:03

Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrzesień - październik, jeszcze nie mam odpowiedzi z kwietnia :-(

Zle sie zrozumielismy, mi chodzi o to czy juz sa gdzies odpowiedzi na
wnioski z kwietnia.

> --
> Z pozdrowieniami

Pozdawiam

4. Data: 2005-08-01 07:18:58

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> napisał w
wiadomości news:dcje3c$cs2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zle sie zrozumielismy, mi chodzi o to czy juz sa gdzies odpowiedzi na
> wnioski z kwietnia.

no ja tez czekam :-) sądzę że we wrześniu, wakacje się skończą i trzeba
rozdać przed październikiem,kiedy to ruszy następna edycja pegaza.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2005-08-05 17:46:20

Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski wrote:
> [...]
>
> no ja tez czekam :-) sądzę że we wrześniu, wakacje się skończą i
> trzeba rozdać przed październikiem,kiedy to ruszy następna edycja

Ja ide we wtorek podpidac umowe - Kraków czyzbym byl pierwszy ?
pozdr Seba

6. Data: 2005-08-08 15:15:32

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja ide we wtorek podpidac umowe - Kraków czyzbym byl pierwszy ?
> pozdr Seba

no mam odpowiedź i to pozytywną, umowa we wrześniu :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2005-08-11 16:06:18

Od: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no mam odpowiedź i to pozytywną, umowa we wrześniu :-)
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

Ja tez juz mam, tez pozytywna, umowa pod koniec sierpnia :)

Pozdrawiam
Marcin

pytanie o festiwal, przegląd
Pytanie o dofinansowanie do sanatorium