Re: Rwa kulszowa, plaster rozgrzewający i drętwienie nogi.

From: "..::~~Ola~~::.." <a...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Rwa kulszowa, plaster rozgrzewający i drętwienie nogi.
Date: 20 Apr 2005 14:15:17 +0200

> A Ty przez pięć miesięcy się męczysz i we własnym zakresie też nie
> zrobiłaś? Podziwiam cierpliwość :)
No akurat cierpliwość to jo mom
> Idź, zrób najsampierw rtg kręgoslupa lędźwiowo-krzyżowego, zapłać za to,
> zmień neurologa, pokaż mu te zdjęcia i wtedy zobaczymy, jakie kroki on
> podejmie. Nie wiem, z jakiego miasta jesteś. We Wrocławiu mogłabym Ci
> polecić sprawdzonego lekarza.

Jestem z Katowic, a moja Pani doktor ma bardzo dobrą opinie wśród lekarzy.

> No niestety jest, idzie się przyzwyczaić. Neurolog, w zależności od
> tego, co zobaczy na zdjęciu, powinien zalecić Ci jakąś rehabilitację
> (tak podejrzewam) albo pływanie albo jeszcze coś innego i doradzić,
> jakich sportów unikać a jakie uprawiać, jak postępowac na co dzień, żeby
> nie bolało.
oj marzę żeby wkońcu przestało boleć

> A efekty pewnie nie najlepsze? Plastry są bardziej skuteczne :)
Efekty są ale na 30 minut maksymalnie
> Wiele zależy też od tego, na czym śpisz. Zbyt miękka wersalka/łóżko czy
> co tam masz sprawia, że kręgosłup jest źle ułożony podczas spoczynku i
> tym bardziej za dnia boli.

Rogówka- raczej nie miękka.
Ważne też jest, jakie buty nosisz. Jeśli na
> obcasach wyższych niż 3 cm,
no równe 3 cm :D.
> Ważne, jak nosisz
> siatki z zakupami.
nie chodzę na zakupy, a jak już to mam swoich tragarzy :D :)

Pozdrawiam

Ola