Rycząca 40-stka

1. Data: 2004-03-24 19:17:43

Temat: Rycząca 40-stka
Od: "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Dziwne zachowanie żonki po 20 latach małzeństwa.Dom
wybudowałem,spłodziłem syna /18-latek/Zonka komunikuje że była służącą dla
mnie i dla syna/Twierdzi że faceci oglądają się za Nią.Myśle że znudziła się
mną i synem.Chce rozwodu i podziału majątku.Syn chce mieszkać w domu.Ją nic
nie interesuje tylko prawdopod.kochanek.Ten dom to 22 lata ciężkiej
pracy.Czy w tym kraju facet-zapierdalacz w świetle prawa ma pójść w
skarpetkach.Jakie mam prawa aby zostać w swoim domu.Zonka śmieje się że
odegra teatrzyk przed sądem i stwierdzi że w rodzinie była przemoc fizyczna
i psych.a to jest cudowny argument wobec sądu.

--
Pozdrawiam Jerzy_S

2. Data: 2004-03-24 19:53:42

Temat: Re: Rycząca 40-stka
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl> napisał w wiadomości

> Zonka śmieje się że
> odegra teatrzyk przed sądem i stwierdzi że w rodzinie była
przemoc fizyczna
> i psych.a to jest cudowny argument wobec sądu.

Czym prędzej kup mały i cichy dyktafon i takie pogróżki
dyskretnie nagrywaj. Jeśli dojdzie do rozprawy, ty będziesz miał
równie cudowne kontrargumenty.

J.

3. Data: 2004-03-25 07:18:34

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ciężkiej
> pracy.Czy w tym kraju facet-zapierdalacz w świetle prawa

Tak!

> Jakie mam prawa aby zostać w swoim domu.

Spłacić połowę domu. lub zamienić dom na dwa mieszkania i
przeprowadzić notarialnie podział mienia oraz rozdzielność
majątkową + dogadać się z synem że zostaje z Tobą a dopiero
po rozwodzie ON wystąpi o alimenty od Matki.

Wynajmij Ormian lub Ukraińców ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2004-03-25 07:51:09

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Wynajmij Ormian lub Ukraińców ;-)))

Chłopcy drodzy ;)

Ja rozumiem, solidarność plemników, ale przeciez tak naprawdę znamy bardzo
okrojoną wersję tylko jednej strony. Co tu można radzić czy wydawać wyroki ?

Współczuję Jerzemu, ale tak naprawdę nie wiem czy jest tak, jak pisze.

Może poczekajmy co napisze żona Jerzego ? ;)

pozdrawiam

Monika

5. Data: 2004-03-25 08:07:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Współczuję Jerzemu, ale tak naprawdę nie wiem czy jest
tak, jak pisze.

> Może poczekajmy co napisze żona Jerzego ? ;)

Nie mówiłem kto jest dobry a kto zły - podawałem skuteczne
sposoby rozwiązania problemu.

Gdyby pytającą była kobieta powiedziałbym to samo.
(prawie - bo jednak mężczyzna ma mniej praw przed polskimi
sądami)

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2004-03-25 08:37:57

Od: "Szpakowaty Pan" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy_S <j...@n...bci.pl> napisał(a):

> [...]
> mną i synem.Chce rozwodu i podziału majątku.Syn chce mieszkać w domu.Ją nic
> nie interesuje tylko prawdopod.kochanek.

Przede wszystkim namierz faceta, który sprawił, że poczuła się taka pewna
siebie. Prawdopodobieństwo, że jest wolny bez zobowiązań i chętny do
związania się z nią ma stałe jest niewielkie. Nie rób afer tylko zbieraj
argumenty, nagraj coś i zacznij panować nad sytuacją, bo na razie wszystkie
atuty oddałeś jej.

7. Data: 2004-03-25 08:46:31

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby pytającą była kobieta powiedziałbym to samo.
> (prawie - bo jednak mężczyzna ma mniej praw przed polskimi
> sądami)

Wiesz, Qwax, myślę, że w naszym prawie mniej praw ma ten kogo partner jest
bezczelnym tupeciarzem i kombinatorem - bez względu na płeć. Głupia,
bezczelna kobieta może oskubać mężczyznę i uniemożliwić mu kontakty z
dzieckiem. Głupi, bezczelny mężczyzna może swoje dzieci pozbawić swoich
pieniędzy i uniknąć odpowiedzialności za powołanie kogoś do życia (patrz
wątek ananke).

Daleka jestem od twierdzenia, że to zależy od płci....

pozdrawiam

Monika

8. Data: 2004-03-25 09:35:58

Od: "Jarek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mysle, ze jesli ktos tak tytuluje list o zonie, to jej nie szanuje. Ani
kobiet w ogole. A bijace z tego listu przeswiadczenie, ze za dobra
materialne ma sie prawo do zony, a jej niezadowolenie ze zwiazku to jakies
fochy jest juz doprawdy niezwykle.
Zwiazku nie buduje sie "zapierdalajac" i rzucajac pieniadze na stol. Jesli
tkwiliscie w takiej sytuacji 20 lat, to obydwoje jestescie niezle
pokrzywieni. "Ten dom to 20 lat ciezkiej pracy", ale chyba budowaliscie
tylko sciany i podlogi, nie pomysleliscie zupelnie o was samych.
Wyglada na to, ze po prostu zero komunikacji miedzy wami. A ty sie boisz
zostac "wycyckany", wiec starasz sie wycyckac zone.
Najprosciej teraz faktycznie wdac sie w te przepychanki, rozwiazac sprawe
sadownie. Mozna by sie tez zastanowic nad zyciem i soba - niezaleznie od
tego, czy sie bedzie z zona, czy nie- ale to cholernie pewnie bolesne jak
sie tkwi w takim ukladzie i uwaza go za naturalny...

Ania

9. Data: 2004-03-25 09:52:38

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Mar 2004 10:35:58 +0100 I had a dream that Jarek <b...@p...onet.pl>
wrote:
> A ja mysle, ze jesli ktos tak tytuluje list o zonie, to jej nie szanuje. Ani
> kobiet w ogole.

A nie uważasz, że na szacunek trzeba zasłużyć?

10. Data: 2004-03-25 10:04:49

Od: "e-mailetk@" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy_S":

> [...]
> mnie i dla syna/Twierdzi że faceci oglądają się za Nią.Myśle że znudziła

chmmm ... a może jest już zmęczona obsługiwaniem swoich dwóch "lordów",
uświadomiła sobie że ma tylko kilka lat zanim dopadnie ją klimakterium i
chce jeszcze w życiu doświadczyć trochę ciepła i miłości.

>Chce rozwodu i podziału majątku.Syn chce mieszkać w domu.Ją nic
> nie interesuje tylko prawdopod.kochanek.

" prawdopodobnie kochanek" ? a masz na to jakieś dowody

>Ten dom to 22 lata ciężkiej
> pracy.

ona oczywiście przez ten czas leżała na kapnie i "zbijała bąki"

> [...]
fizyczna
> i psych.a to jest cudowny argument wobec sądu.

... chmmm widać że mocno musieliście kobiecie zajść za skórę jest już chyba
zdesperowana totalnie.

a teraz ja zadam ci pytanie :
Czy w tym kraju żona- zapierdalaczka ma prawo do tego aby odpocząć i poczuć
się normalnym człowiekiem. Czy ma prawo do tego aby poczuć się choć odrobinę
szczęśliwą?

e-mailetka

bez temtu
rodzina meza=moja rodzina
Ankieta - Bariery Komunikacyjne w malzenstwie
Polisa posagowa PZU
Obowiazki rodziców???