Rycząca 40-stka

81. Data: 2004-03-30 05:45:56

Temat: Re: Rycząca 40-stka
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c49mmv$9ip$1@news.onet.pl...
> ok *konkretnie zaprzeczam* ( jak napiszę że konkretnie to będą już
> konkrety , prawda ? )
> w żaden sposób po zlikwidowaniu FA nie zmniejszyła się szansa dla
> meżczyzn na niepłacenie alimentów

O, dzięki, że się ze mną zgadzasz :) Nie zmniejszyła, to znaczy jest taka
sama albo się zwiększyła (a zauważ, że napisałam, że zwiększyła się szansa
na niepłacenie alimentów). Czyżby diametralna zmiana poglądów z Twojej
strony? BTW sformułowanie "zaprzeczam" nie jest właściwym, jakiego powinno
się używać, gdy się zgadzasz z przedmówcą....

Od poczatku podejrzewałam, że albo nie wiesz o czym piszesz i co Ci wyjdzie
;) albo, że w głębi ducha przyznajesz mi rację :)

> z pewnością zmniejszyła się szansa na oszustwa
> i w końcu wyrwano choć jedną podporę pieprzonej "społecznej
> sprawiedliwości"

"Ale masz jakieś wsparcie?"

Tia ? A coś więcej? Bo moim zdaniem zamiana alimentów, rosnących jako dług
zobowiązanego do alimentacji, na bezzwrotny zasiłek spowoduje, że jeszcze
częściej może być on wykorzystywany do oszustwa. Sytuacja, jaka zdarzała się
poprzednio (fikcyjny pozew o alimenty i fikcyjne alimenty wypłacane z FA dla
rodzin, które w ten sposób chciały podbudowywać swój budżet) będzie zdarzała
się nadal (fikcyjne pozwy o alimenty i fikcyjne zasiłki alimentacyjne), tyle
tylko, że w obecnym stanie prawnym, nad taką rodziną wykorzystującą system
nie będzie wisiała kara w postaci hipotetycznego więzienia dla zobowiązanego
do alimentacji.

No, to powiedz mój konkrecie z główką, jeśli nie będzie kary, to wzrośnie
ilość oszustw czy raczej spadnie ? (podpowiem Ci, żebyś się znowu nie
zapętlił, Ty biedactwo moje, że strach przed karą jest jednym z podstawowych
czynników powstrzymujących ludzi przed popełnianiem czynów zabronionych)

Monika

82. Data: 2004-03-30 21:00:02

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Moniko,
czytam te publiczne przepychanki pomiędzy tobą a niejakim Skórskim i jestem
przekonana, że marnujesz tylko swoją energię, bo ten gość nie dorósł ci do
pięt ani do poziomu dyskusji:))
Trochę mnie ubawiło to jego "stękanie":)))
Pozdrawiam,
czarda

83. Data: 2004-03-30 23:05:33

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dorósł ci do pięt ani do poziomu dyskusji:))
> Trochę mnie ubawiło to jego "stękanie":)))

hehe
jak rozumiem jakoś sobie trzeba odbić to :

/...gdy tymczasem mój były mąż zajmuję cale piętro w domu swojej matki i
/dodatkowo wynajmuje mieszkanie, co oznacza, że ma dochody z
nieujawnionych
/źródeł ? jeśli tylko ulży , pisz więcej ... nie zapominaj jednakże że
to "stękanie" nie w twoim kierunku milej zabawy

84. Data: 2004-03-30 23:37:00

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poglądów z Twojej strony? BTW sformułowanie "zaprzeczam" nie jest
> właściwym, jakiego powinno się używać, gdy się zgadzasz z

serio ??
nie przeczytałaś początku ?
napisałem *konkretnie zaprzeczam*
więc na jakiej podstawie "odczuwasz" że się z Tobą zgadzam ??
dlatego że wydaje Ci się iż fakt że coś się nie zmniejsza oznacza że się
zwiększa ?
łał

> Od poczatku podejrzewałam, że albo nie wiesz o czym piszesz i co Ci
> wyjdzie ;) albo, że w głębi ducha przyznajesz mi rację :)

naprawdę ?
jestem wzruszony
masz jeszcze jakieś ciekawe podejrzenia ?

> [...]
> stanie prawnym, nad taką rodziną wykorzystującą system nie będzie
> wisiała kara w postaci hipotetycznego więzienia dla zobowiązanego do

co coś więcej ?
prawdziwość twierdzenia rośnie wprost proporcjonalnie do ilości
wygenerowanych w jego obronie słow ?
no bez jaj

sytuacja jaka zdarzała się do tej pory - czyli wyrok na podstawie
"potencjalnych możliwości zarobkowania" bardzo często krzywdziła ojców

a bezzwrotny zasiłek dostanie mamusia ktora nie jest w stanie sciągnąć
pieniędzy od tatusia ...
a nie jest w stanie oznacza komornika ...
a ile czasu może ścigać komornik ??
myśleć .... podobno nie boli

do więzienia wsadzano za niepłacenie ...
jesli ktoś miał płacić 500 a płacił 20 nie szedł siedzieć

> [...]
> znowu nie zapętlił, Ty biedactwo moje, że strach przed karą jest
> jednym z podstawowych czynników powstrzymujących ludzi przed

strach przed karą ?
nikt nigdy nie udowodnił że samo potencjalne istnienie zagrożenia karą w
jakikolwiek sposób odstrasza od popełnienia czynu tą potencjalnością
obwarowanego
udowodniono natomiast że odstrasza nieuchronność tej kary

kto był karany do tej pory za niepłacenie ??
ci którzy nie mieli pomysłu na to w jaki sposób skutecznie się wykręcić
..

nie wiem czy spadnie czy nie spadnie liczba oszustw ...
wiem że za 170 złotych nie każdemu będzie się chciało nadstawiać karku
( bo chyba nie sądzisz że pozostanie to bez kontroli .. )

jeszcze jedno - na takim malutkim , zupełnym marginesie - czy naprawdę
uwazasz że komornik występujący w imieniu FA jest grożniejszą karą od
komornika występującego w imieniu mamusi dziecka ??

konczę to "stękanie"

85. Data: 2004-03-31 06:16:46

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> konczę to "stękanie"

O! Jakaż trafna ocena swoich własnych wypocin :)

Monika

86. Data: 2004-03-31 09:58:44

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O! Jakaż trafna ocena swoich własnych wypocin :)

no po raz kolejny powalił mnie merytoryczny ciężar argumentów
uff uff

87. Data: 2004-03-31 13:38:37

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"=sve@na=" <s...@h...com> wrote in message

> na glowe, czyli w sumie tak z 75 000 zlociszow------smieszna suma,
zwazywszy

Jak myslisz - 150 tys byloby ok ?

88. Data: 2004-03-31 16:46:36

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ijon" <i...@b...pl> skrev i meddelandet

> zwazywszy
>
> Jak myslisz - 150 tys byloby ok ?

Zadna suma nie zastapi matki dzieciom i zony mezowi. Jednak pewien poziom
tej sumy, jesli nie jest osiagniety, uwlacza systemowi prawnemu, ktory taka
sume zasadza.

Ania

bez temtu
rodzina meza=moja rodzina
Ankieta - Bariery Komunikacyjne w malzenstwie
Polisa posagowa PZU
Obowiazki rodziców???