Rycząca 40-stka

61. Data: 2004-03-29 06:45:56

Temat: Re: Rycząca 40-stka
Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c48d5l$rur$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No, teraz już rozumiem Twoje posty, twoje sugestie, że jestem
> niespełnioną hieną alimentacyjną ;) Po prostu Tobie zasądzono
> alimenty, więc uważasz to za niesprawiedliwe :D

niestety chyba jednak nie rozumiesz ...
dlaczego traktujesz swoje odczucia i wyobrażenia tak jakby były
obiektywnym obrazem rzeczywistości ???

1. nigdzie nie napisałem nic o "hienie alimentacyjnej"
2. przyznałem się do tego że pomyliłem Cię z kimś

62. Data: 2004-03-29 07:00:11

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> powtórzę więc ( rozumiem , poniedziałek , zmiana czasu .. )
>
> /nie , nacisk jest na co innego ..
> /skoro nie zostałaś niepokalanie poczęta , to chyba jasnym jest że nie
> /można udokumentować tego że jesteś niepokalanie poczęta ....
>
> analogicznie - skoro wartość nie jest ujemna , to chyba jasnym jest że
> nie można udokumentować tego że jest ujemna
>
> raz wystarczy ?

Zauważ, że teraz wyrywasz to z kontekstu, co sprawia, że jest to dyskusja
czysto akademicka.

Nie mogę być przykładem nieudokumentowanego przypadku na coś tam, skoro to
coś tam nie zaszło. Sugerowanie, że mój przypadek potwierdza Twoja teorie
(nieudekumentowane przypadki dyskryminacji przy alimentacji i ja niby mam
byc takim przypadkiem, bo jestem nieudokumentowana, bo nie jestem takim
przypadkiem) to nielogiczny bełkot.
Rozpatruj to w kontekście dyskusji.

Monika

63. Data: 2004-03-29 07:02:37

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na co ?
> na sygnatury akt i dane ??
> tak ?

Na udokumentowanie w dokładnie taki sam sposób, w jaki oczekiwałbyś
udokumentowania przypadków przeciwnych...

Czekamy :)

Monika

64. Data: 2004-03-29 09:11:59

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważ, że teraz wyrywasz to z kontekstu, co sprawia, że jest to
> dyskusja czysto akademicka.

oczywiście
wyrywam
od samego poczatku
a Ty od tegoż samego próbujesz połączyć coś co połączone nie jest

> [...]
> nieudokumentowana, bo nie jestem takim przypadkiem) to nielogiczny
> bełkot. Rozpatruj to w kontekście dyskusji.

to , że odczytujesz to co napisałem wspak wcale nie oznacza że
napisałem coś nielogicznego ...

powtorze

jasnym jest że zdarzenie którego nie było nie może być udokumentowane

prościej nie potrafię

65. Data: 2004-03-29 09:14:35

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na udokumentowanie w dokładnie taki sam sposób, w jaki oczekiwałbyś
> udokumentowania przypadków przeciwnych...

to znaczy że co ??
że Ty możesz wysuwać tezy nie mające poparcia w niczym a ja twierdząć
coś przeciwnego muszę to "udokumentować" ??
bo co ?

jaja sobie robisz , prawda ?

66. Data: 2004-03-29 10:02:12

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasnym jest że zdarzenie którego nie było nie może być udokumentowane

jasnym jest, że zdarzenie, które się nie zdarzyło, nie może być przykładem
na nieudokumentowane takie zdarzenie... A za taki uznales, zdarzenie, ktore
sie nie zdarzyło.

Koniec. Kropka

Monika

67. Data: 2004-03-29 10:46:50

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że Ty możesz wysuwać tezy nie mające poparcia w niczym a ja twierdząć
> coś przeciwnego muszę to "udokumentować" ??

Nie, po prostu oczekuje od Ciebie dokładnie tego samego czego Ty oczekujesz
od interlokutorów (w tym - również ode mnie)
Czy to zaskakujące ? :D

Monika

68. Data: 2004-03-29 11:11:03

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, po prostu oczekuje od Ciebie dokładnie tego samego czego Ty
> oczekujesz od interlokutorów (w tym - również ode mnie)
> Czy to zaskakujące ? :D

uważasz że to jest rozmowa ?
hmmmm

oczywiście że zaskakującym jest to , iż ktoś poproszony o dowody wysyła
proszącego na drzewo po czym sam takowych rząda .....
do tego jeszcze chyba infantylne ....

69. Data: 2004-03-29 11:15:46

Od: Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jasnym jest, że zdarzenie, które się nie zdarzyło, nie może być
> przykładem na nieudokumentowane takie zdarzenie... A za taki uznales,
> zdarzenie, ktore sie nie zdarzyło.
>
> Koniec. Kropka

jaka kropka ?
dlaczego przekręcasz to co piszę ?
napisze jeszcze raz
( i tak w nieskończoność mogę, w koncu chyba zaskoczysz )

/ale z drugim nie.
/skoro *Twój przypadek* nie miał miejsca to chyba jasne że
udokumentowany
/być nie może

(podpowiedż - zwróć uwagę na konstrukcję i akcent )

70. Data: 2004-03-29 11:50:00

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> udokumentowany
> /być nie może
>
> (podpowiedż - zwróć uwagę na konstrukcję i akcent )

Zwróć uwagę na to, co oznacza "ale z drugim nie"

ja napisałam, że nie mogę być nieudokumentowanym przypadkiem, bo nie jestem
żadnym przypadkiem...

Na co Ty napisałeś:

"z pierwszym się zgodzę
pomyliłem się i przepraszam (czyli pomyliłeś się, bo ja nie walczyłam o
alimenty)

ale z drugim nie."

Czyli nie pomyliłeś się - czyli jestem "nieudokumentowanym przypadkiem"

A to nie ma najmniejszego sensu logicznego, bo "nie bycie udokumentowanym
przypadkiem" nie oznacza automatycznie "bycia nieudokumentowanym
przypadkiem" (co wielokrotnie pisałam)

Monika

bez temtu
rodzina meza=moja rodzina
Ankieta - Bariery Komunikacyjne w malzenstwie
Polisa posagowa PZU
Obowiazki rodziców???