Rydze...

61. Data: 2009-03-02 08:23:45

Temat: Re: Rydze...
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> niektórzy w procesie ewolucji wyszli już z lasu i używają tego
> frazeologizmu w znaczeniu współczesno-słownikowym.

"Wyciąć w pień" pewnikiem też traktują całkiem dosłownie. I "wozić
drzewo do lasu". I "kwiatek do kożucha", i "dwa grzyby w barszcz", by
było na temat grupy.
Tak bywa, co tam będziesz naprawiać wirtualny świat, szkoda na to życia.
--
Bbjk
http://bajarka.fotolog.pl/ (włóczęgi bliskie i nieco dalsze - Jerozolima)

62. Data: 2009-03-02 11:50:15

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> [...]
> było na temat grupy.
> Tak bywa, co tam będziesz naprawiać wirtualny świat, szkoda na to życia.

Biedactwa... nie zrozumieja ,,Seka'' Dudka.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

63. Data: 2009-03-02 14:35:33

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 12:50, Theli <p...@w...pl> wrote:

> Biedactwa... nie zrozumieja ,,Seka'' Dudka.
>
> th
>
> --http://nitkowo.bloog.pl/

To jest ta Dutka co się przejechała na handlu łyżwamy?

64. Data: 2009-03-02 16:52:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał

> Nie da się ukryć XLa zagięła Ciebie... ;-))

Nie, to ja ją zagięłam. Nie znać cycata z pana prezydęta? Bendonc
takom patryjotkom?

--
Pozdrawiam - Aicha

65. Data: 2009-03-02 16:53:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał:
> Biedactwa... nie zrozumieja ,,Seka'' Dudka.

A pies im mordę lizał :)

--
Pozdrawiam - Aicha

66. Data: 2009-03-02 16:54:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> To jest ta Dutka co się przejechała na handlu łyżwamy?

Nie, dupelkamy. I sweteramy.

--
Pozdrawiam - Aicha

67. Data: 2009-03-02 17:00:18

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 17:52, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> Użytkownik "Panslavista" napisał

> Nie, to ja ją zagięłam. Nie znać cycata z pana prezydęta? Bendonc
> takom patryjotkom?

Patriotka to nie to samo, co partiotka... ;-))

68. Data: 2009-03-02 17:13:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Patriotka to nie to samo, co partiotka... ;-))

To akurat był zwrot ponadpartyjny. Uniwersalny i ponad podziałami ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

69. Data: 2009-03-02 20:51:44

Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na odcisk Ci nadepnęłam jakiś, że się przypier..lasz?

O matko!
Po co Ci te emocje?
Nie zlosc sie tak, bo Ci zylka peknie.

Nie moge powiedziec swojej opinii? Jest jakis zakaz?

Mariusz

70. Data: 2009-03-02 21:29:46

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariusz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O matko!
> Po co Ci te emocje?
> Nie zlosc sie tak, bo Ci zylka peknie.
>

> Nie moge powiedziec swojej opinii? Jest jakis zakaz?

Możesz. Wyłącznie na własną odpowiedzialność.

SKLEP
ZUREK...
ZDRADA POLACY, ZDRADA...
DANIE OBIADOWE