Rydze...

81. Data: 2009-03-05 08:48:37

Temat: Re: Rydze...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał:

> Dlaczego Qra przeszla na druga strone?

http://www.tcz.info/index.php?id=40&s=a
Stare, ale... :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

82. Data: 2009-03-05 09:17:35

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> http://www.tcz.info/index.php?id=40&s=a
> Stare, ale... :)))

...nie wszystkim było znane.
--
BBjk

83. Data: 2009-03-05 10:23:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Bbjk <b...@q...pl> tak oto plecie:

> ...nie wszystkim było znane.

I nie wszystko.

Qra, nie chciała, ale musiała

84. Data: 2009-03-05 11:08:29

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Widać. Wypierdalaj.

Chyba twoja głupota przechodzi mutacje.................Zgasiłabym Cię!
Ale główno się nie pali!

85. Data: 2009-03-05 11:13:33

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Rozmowa z Tobą natomiast do niczego nie prowadzi oprócz zgagi :)
> (nie ściemniaj teraz, że piłaś, bo nikt nie uwierzy)

Powiedz kto cię spłodził, a cię pomszczę....aha...Jak do mnie piszesz ,
to ściągnij wargę z nosa.

86. Data: 2009-03-05 16:37:12

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <i...@w...pl> tak oto plecie:

> Widać tak. Musiałby się troll przemutować czy rozpalić ;-)
>
> Qra
boli Cię bo wciąż piszesz o Trollu widocznie pasuje Ci to słowo może
nadamy Ci tytuł hrabia Troll :)
W grze SpellForce trolle wraz z orkami i mrocznymi elfami należą do ras
ciemnej strony. Są bardzo silne, ale nie znają magii , może za dużo
grasz i przeszłeś na ciemna strone i wydaje Ci się że każdy to troll-
przemyśl.

87. Data: 2009-03-05 16:38:36

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Tak ci ciężko ustawić datę i czas??
jak Ci przeszkadza ....proste nie odpisuj będziesz zdrowszy!

88. Data: 2009-03-06 07:05:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" napisał:

> życie jest ulotne po co zatapiac się w bzdurach....

Coś dla Ciebie: dzień pierwiastka kwadratowego. W tym roku już był,
ale pomścisz się w 2016. Chyba, że przestawisz sobie datę, to będziesz
miała dzisiaj 3.03 :DDD
http://www.eduinfo.pl/art.php?action=more&id=2352&id
g=7&wa=N-EWP0910&sid=1087330305&adr_no=E068792&adr_e
m=685917

W internecie znaleźć można szereg sugestii, jak to święto obchodzić.
Najczęściej proponuje się wycinanie kwadratów z warzyw korzennych,
takich jak marchew czy rzodkiewka (w jęz. angielskim słowo "root"
oznacza zarówno pierwiastek, jak i korzeń).
:)))

--
Pozdrawiam - Aicha

89. Data: 2009-03-06 07:14:25

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> [...]
> takich jak marchew czy rzodkiewka (w jęz. angielskim słowo "root"
> oznacza zarówno pierwiastek, jak i korzeń).

Angielski jest bardziej matematyczno-kuchenny, jak bedzie dzien liczby
Pi (nie mam pojecia kiedy i czy w ogole istnieje;) ), to bedzie sobie
mozna pie'a upiec ;)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

90. Data: 2009-03-06 07:59:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał:

> Angielski jest bardziej matematyczno-kuchenny, jak bedzie dzien
> liczby Pi (nie mam pojecia kiedy i czy w ogole istnieje;) ), to
bedzie
> sobie mozna pie'a upiec ;)

Włala (google odpowiada nawet na najgłupsze pytania;)) !
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dzień_Liczby_Pi
Nawet się załapiemy. Na pohybel zgorzkniałym eksmatematykom :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

SKLEP
ZUREK...