Rynek sprzedaży pozaaptecznej...

1. Data: 2004-02-05 17:24:35

Temat: Rynek sprzedaży pozaaptecznej...
Od: Marek Czepiński <f...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

interesuje mnie obecna sytuacja na rynku pozaaptecznym...

mam w związku z tym kilka pytań, może któryś z Szanownych
Grupowiczów dobrze orientuje się w tym temacie???

- czy sklepy mogą sprzedawać niektóre tabletki?
- jeśli tak, to na jakich zasadach?
- jak wygląda sprawa z hurtowniami?
- jakie są przepisy to wszystko regulujące? gdzie mogę je znaleźć?

z góry dziękuje za pomoc :o)

--
pozdrawiam serdecznie

Marek Czepiński ==== email ROT13 ====
www.allegro.pl/my_page.php?uid=318693

2. Data: 2004-02-06 01:49:50

Temat: Re: Rynek sprzedaży pozaaptecznej...
Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Czepiński" <f...@j...cy> napisał w wiadomości
> [...]
> Grupowiczów dobrze orientuje się w tym temacie???
>
> - czy sklepy mogą sprzedawać niektóre tabletki?
Tak, mogą. Pełny wykaz jest w rozporządzeniu ministra zdrowia.
Ja mam dziennik ustaw z 12.10.2001 i tam jest "Rozporządzenie
Ministra Zdrowia z dnia 21 września 2001 r. w sprawie obrotu
detalicznego środkami farmaceutycznymi i materiałami medycznymi
poza aptekami
Może być już nowsze , nie sprawdzałem.

> - jeśli tak, to na jakich zasadach?
wyjaśnione w powyższym rozp.

> - jak wygląda sprawa z hurtowniami?
O tu jest ciekawie. Od 1 stycznia 2004 każda hurtownia sprzedająca
leki (nawt te dostępne w sklepach) musi mieć koncesję hurtowni farm.
Generalnie wszyscy sie podporzadkowali poza Macro Cash.
O ile wiem to Wojewódzcy Inspektorzy Farmaceutyczni szykują broń.

> - jakie są przepisy to wszystko regulujące? gdzie mogę je znaleźć?
Odsyłam również do Prawa Farmaceutycznego.

Pozdrawiam

Wojtex

3. Data: 2004-02-19 22:56:00

Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - jeśli tak, to na jakich zasadach?
> - jak wygląda sprawa z hurtowniami?
> - jakie są przepisy to wszystko regulujące? gdzie mogę je znaleźć?

Listy lekow przeznaczonych do obrotu poza aptekami sa wydawane stosunkowo
czesto, czesto tez zachodza na tych listach duze zmiany. Dlatego warto
sledzic Dzienniki Ustaw. Na pewno taka lista wyszla w 2003 roku, ale
niestety nie jestem w stanie powiedziec w ktorym miesiacu i ktory to bedzie
Dziennik Ustaw.

rozporządzenie Min. Zdrowia o obowiązku ciągłego kształcenia farmaceutów
Produkty -- Terapia Magnetyczna --
Studia ile chetnych jakie szanse itp
?
Flouroza