Ryż na mleku - jak?

1. Data: 2000-07-11 07:43:33

Temat: Ryż na mleku - jak?
Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

No właśnie ostatnio jakoś trzeba mi na śniadanie takich "bebłów". Na razie
sprawę załatwia Zott - Belriso ale płacić po 1,5PLN za takie maleństwo. Sam
bym sobie ugotował - tylko jak?

Rozumiem, że trzeba mi:
-ryżu,
-mleka,
-czegoś na osłodę (z tym to już sam uradzę).

Pytanie: jakie proporcje i technologia? Jak to zagęścić i "rozbebłać" (może
budyniu dodać?)?

Dzięki,
MałoSłodki Jarek

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-07-11 08:39:44

Temat: Odp: Ryż na mleku - jak?
Od: "Renata Wrzosek" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio o poranku funduję sobie coś takiego: gotuję szklankę mleka,
wsypuję do tego małą garść rodzynek królewskich i dużą garść płatków
owsianych lub pszennych - gotuję bez przykrycia na minimalnym ogniu aż
płatki się rozgotują, mleko wyparuje a całość zgęstnieje (ok. 10 minut). Na
koniec łyżeczka cukru. PYYYCHA!!! a w dodatku bardzo zdrowe.
Ponawiam prośbę o przepis na chłodnik z botwinki.

Renata
Użytkownik Jarek Gala <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8keiqa$f6v$...@a...webcorp.com.pl...

1. Data: 2000-07-11 11:29:21

Temat: Re: Ryż na mleku - jak?
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renata Wrzosek <r...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyj
nych napisał:k3Ba5.41179$Q...@n...tpnet.pl...
.
> Ponawiam prośbę o przepis na chłodnik z botwinki.
>
> Renata

Służe... www.kuchnia.com.pl/DiD/zupy.html#chlodnik
DanaB

1. Data: 2000-07-11 14:04:20

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Gala wrote:

> No właśnie ostatnio jakoś trzeba mi na śniadanie takich "bebłów". Na razie
> sprawę załatwia Zott - Belriso ale płacić po 1,5PLN za takie maleństwo. Sam
> bym sobie ugotował - tylko jak?

A myslales o platkach ryzowych? Sa juz wstepnie obgotowane, nieco sprasowane i
swietnie sie nadaje do gotowania na mleku (dodawac do tego mozna wiele roznych
dodoatkow).

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-07-11 19:57:02

Od: "Martucha" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie to trudno mi powiedziec, bo ja robie oczywiscie na oko ... w
kazdym razie gotuje prawie tak jak na wodzie tylko, ze na mleku(tzn wrzucam
ryz do wrzatku). Co do proporcji to chyba 1 czesci ryzu na 3 czesci mleka,
ale nie jestem pewna ... Jak mowie robilam na oko i zawsze mialam w
pogotowiu gorace mleko, zeby w razie czego dolac. Uwaga: trzeba stac i
mieszac ... bardzo latwo sie przypala .. a to trwa tak 15-20 min ...:((

Pozdrawiam,

Marta

1. Data: 2000-07-12 05:38:30

Od: "Jarek Gala" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK jutro przystępuję do prób.

Zdrówko,
Jarek

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

Cos nowego/Sos do salatki
Uwaga - przynudzam :)
Przepis na groszek konserwowy i marchewke
Chleb
zoladki drobiowe