Ryzyko zarazenia wirusem HIV w publicznej toalecie

1. Data: 2000-12-08 10:44:09

Temat: Ryzyko zarazenia wirusem HIV w publicznej toalecie
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko
jakie jest
Ryzyko zarazenia wirusem HIV w publicznej toalecie ?

Kiedys duzo pisano aby u fryzjera nie da sie golic brzytwa,
bo na niej sa slady krwi tysiecy klientow golowych i zarznietych
wczesniej.
A brzytwa jedynie myta w szklance czy pod woda, bez dezynfekcji.

Ogladam nieraz dezynfekcje brudnych grzebieni u fryzlera.
Taka szklanka z plynem, a w niej 5 brudnych grzebieni.

Czy to ma odstraszac klientow.
Ostatnio poszedlem to fryzlera a on wyciagnal brudny grzebien z
wyszczrebionymi zebami.
brrrrr
ucieklem stamtad.

Czy sa znane wyniki badan, ile osob sie zarazilo HIVem w lazni, sayunie,
w publicznych toaletach, u fryzlera, robiac manicure, pedicure,
wyciskajac wagry itd itd.

Czy ta ciemna liczba to 0 czy zero zero zero ale na poczatku jeden ?

2. Data: 2000-12-08 23:15:12

Od: "AK" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktora droga chcesz sie zakazic HIV w publicznej toalecie?-krwia, sperma,
slina? Jak to chcesz zrobic technicznie?
AK

Uzytkownik "Jacek D." <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2000-12-09 20:53:18

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." wrote:
Zaczynam sie bac:-)))).Brrrrrrrrrrr.
Saanale

4. Data: 2000-12-10 16:53:32

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytalem o ryzyko zarazenia, a i sposob zarazenia.
Pytasz sie jak to moze sie odbyc.

To jak uzywasz toalety publicznej ?
Czy siadasz na brudnej desce, czy stajesz na niej butami i robisz
syberyjska toalete typu dziara w podledze z wyskakujacym szczurem ?

Jezeli siadasz to dotykasz czesciami ciala brudnej deski
i tutaj widze mozliwosc zarazenia.

Zatem napisz jak uzywasz publicznej toalety .

5. Data: 2000-12-11 00:29:03

Od: "PK" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak bylo napisane, zakazic mozna sie krwia, sperma, slina, tez
wydzielina z pochwy itp.. Tak wiec jezeli na owej desce beda te rzeczy
(oczywiscie calkiem swieze), a ty bedziesz mial "przerwana ciaglosc powlok
skornych" i kontakt z tym, lub ten material dostanie sie do twojego odbytu z
uszkodzona sluzowka, lub ust j.w., to oczywiscie mozesz sie zakazic, ale
prawdopodobienstwo jest b. male (do kilku %).

No to jak korzystasz z toalety publicznej...?

PK&AK

6. Data: 2000-12-11 12:28:24

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PK wrote:

> [...]
> prawdopodobienstwo jest b. male (do kilku %).
>
> No to jak korzystasz z toalety publicznej...?

Wywiadow nie udzielam,
ale jest gruba osob ktora staje butami na desce i nie ryzykuje kon taktu
d.. i s... z deska i muszla.

Sa tacy co pewnie siadaja gola d... na brudnej desce

Nie wiem jakie jest ryzyko, ale mozna zrobic testy w szpitalu dla
HIVowcow czy osrodku
czy zdrowi i personel szpitala korzystaja z tych samych toalet.

Jezeli nie korzysta i ma wlasne, to najlepszy dowod ze zarazic sie mozna
i dlatego maja wlasne toalety aby ryzyka uniknac.
J.

Potrzebna Krew!!!
Potrzebna krew!!!
PD: Apel o krew - do przekazania] (fwd)