Re: "Ryzykowna zabawa w kuszenie"

From: "noela" <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "Ryzykowna zabawa w kuszenie"
Date: Tue, 27 Mar 2001 23:40:20 +0200

Kosciola w ogole w to nie mieszam, bo to glupota.
A Monika zwyczajnie jest dziewczyna łasą na facetow. Ma meza a gada, ze juz
wlasciwie o nim zapomniala.. i to uwazasz za normalne?? Owszem, jest ladna,
ale to tylko przykrywka. Mowisz ze kocha swojego meza? Hm.... i w czym sie
to przejawia...? w masowaniu stopek? w filuternym usmiechu do wszystkiego
plci meskiej co sie rusza? w radosci jaka maluje jej sie na twarzy gdy
faceci chetnym okiem lustruja jej cialo? odrobina dystansu zwlaszcza mlodej
mezatce na pewno by nie zaszkodzila.
Jesli uwazasz, ze takie zachowanie jest normalne to wyslij tam do kolejnej
edycji swojego faceta (o ile go posiadasz). Bedziemy sie przygladac jak
dwoisz sie i troisz byle tylko udowodnic calemu swiatu, ze W OGOLE nie masz
nic przeciwko takiemu zachowaniu swojego faceta. Jak bedziesz udowadniac, ze
to NORMALNE...
I ja mam tego jej zazdroscic?
zartujesz chyba..
to Tobie najwyrazniej brakuje tego i owego ze w tak pustej kokietce
znalazlas sobie autorytet....

noela
Użytkownik Elliss <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99r0eo$rsn$...@n...tpi.pl...