Re: Rządzi ten, kto mniej kocha...

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rządzi ten, kto mniej kocha...
Date: Wed, 7 Apr 2010 19:37:37 -0700 (PDT)

Magdulińska napisał(a):
> Władza i dominacja występują w każdym związku, nawet pozornie
> harmonijnym i spokojnym. Władza otacza człowieka z każdej strony -
> jesteśmy podwładnymi w pracy, jesteśmy społeczeństwem, nad którym władzę
> sprawują wybrane osoby. Dlaczego więc nie mielibyśmy wprowadzać stosunku
> władzy do naszych związków?
>
> Mówiąc o władzy w związku, wielu z nas stanie przed oczyma obraz
> "typowej" rodziny, czyli męża, który zarabia i decyduje o ważnych dla
> rodziny sprawach, żony, która wykonuje prace domowe i podporządkowuje
> [...]
Zupełnie głupi ci naukowcy, co to za miłość jak ktoś mnie słucha i
wykonuje moje polecenia, zwariować można. Może i rzeczywiście kobiety
lubią się poświęcać, dlatego często wybierają bydlaków, taka kobieta
jak się poświęca czuje się spełniona w swojej kobiecości, ale nie
przeginajmy pały, jeśli ktoś będzie cały czas się poświęcał, to nic z
niego nie zostanie. Ludzie muszą spełniać swoje potrzeby, koncentrować
się na sobie i dlatego dbając o siebie mają też coś do wniesienia do
związku..przecież takie poświęcanie to kłódka na usta osoby która też
jest człowiekiem i ma swoje potrzeby...cholerne głupie kobiety, jak
się tak będziecie poświęcały to mężczyna nie będzie miał wglądu w
wasze potrzeby, niczym swoim nie wzbogacicie związku...trochę
egocentryzmu trzeba się nauczyć i uczciwie o tym mówić....bo i tak
swoich potrzeb nie wynegujecie, więc pozostanie wam obłuda, nic nie
powiecie, a w najmniej oczekiwanym momencie zaczynacie mówić dość i
wtenczas już jest trochę za późno...ja tam uważam że dominacja wyrasta
z niedojrzałości.
Bo zabiera się w dominacji część życia osobie, staje się taki człowiek
niewolnikiem swojego niewolnika, trzeba kontrolować przecież swojego
niewolnika, więc stajemy się niewolnikami swoich niewolników...w dupie
to mam, ja lubie swobodę denerwuje mnie gdybym kogoś kontrolował...jak
to robie mam wrażenie, że marnuje życie...marnuje cza na jakieś
manipulację i tam inne bzdurny, mnie to męczy, chociaż pewnie są tacy
co lubią kontrolować, ale dla mnie takim związku nie ma zrozumienia
dlatego się kontroluje.