"Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?

11. Data: 2017-08-22 03:41:20

Temat: Re: "Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> PAD został stworzony przez Kaczyńskiego a że nie miał żadnego
> zaplecza, musiał karnie podpisywać, co mu podsuwano. Protesty
> społeczne w sprawie sądów i silne wstawiennictwo rzecznika
> Łapińskiego sprawiły, że przestał się bać swego pryncypała i
> zawetował.

Jeżeli tylko dlatego zawetował, by udowodnić, że przestał się bać
Kaczyńskiego bez wizji celu dla którego zawetował to postąpił jak
niedojrzały gówniarz, któremu na sercu nie leżało dobro ogółu
społeczeństwa lecz infantylne: jestem wreszcie lepszy od Mistrza.

LeoTar Gnostyk

12. Data: 2017-08-22 03:45:28

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> ? A świstak... Nigdy nie traficie za Kaczyńskim i PiS-em.

Nie zmieniaj tematu. Chodzi o to, czy PAD gra nadal z PiS-em w jednej
drużynie dla dobra społeczeństwa czy myśli wyłącznie o własnej karierze
politycznej. Czy jest niedojrzałym wyrostkiem czy też dojrzałym
przywódcą i społecznym reformatorem.

LeoTar Gnostyk

13. Data: 2017-08-22 04:04:42

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> niedojrzały gówniarz, któremu na sercu nie leżało dobro ogółu
> społeczeństwa lecz infantylne: jestem wreszcie lepszy od Mistrza.

...powinno być: "jestem wreszcie ważniejszy od Mistrza". Typowy przejaw
uwalniania się od kompleksu Edypa, rozwiązywania jego nierozwiązanych
problemów z ojcem. Warto przyjrzeć się relacjom rodzinnym PAD.

LeoTar Gnostyk

14. Data: 2017-08-22 04:20:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> bez przesadyzmu, Kaczor to nie jest ojciec Dudusia. Duduś to
> przedstawiciel szkoły krakowskiej, a Kaczor to przedstawiciel szkoły
> warszawskiej.
>
> a protesty "społeczne" organizowane przez ubeków nie miały żadnego
> znaczenia:)

Chyba jednak w tych protestach PAD zwąchał swoja szansę uwolnienia się
spod kurateli Kaczyńskiego i "wykazania się" przed Agatką, że jest co
najmniej tak samo ważny jak jego pryncypał. Typowy przejaw kompleksu
niższości PAD w stosunku do ojca, którego Kaczor jest symbolem na
obecnym etapie rozwoju PAD.

LeoTar Gnostyk

15. Data: 2017-08-22 04:37:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti pisze:
> [...]

orz-Grosse-Unia-bezwzglednych.html?utm_source=traqli
&utm_medium=email&utm_campaign=traqli_daily_with_blo
cks#ap-1

> Stracilem pare minut na lekture. Lepsze jest to
> www.youtube.com/watch?v=kxgk-aSgB2k

Albo jeszcze i to
https://www.youtube.com/watch?v=kS8IvRb69BU&index=2&
list=RDkxgk-aSgB2k

LeoTar Gnostyk

16. Data: 2017-08-22 17:04:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Nie zmieniaj tematu.

Wręcz się go trzymam i ani na chwilę nie puszczam.

PAD (także "jego" veto, he he) jest NADAL jednym z najmocniejszych
elementów w polityce PiS i służy tej polityce niezmiennie.
Jeśli przeciwnicy PiS tego nie widzą, to znaczy, że PiS przez 8 lat
PO-wskiego matriksu wykorzystał czas i zdążył się NAPRAWDĘ bardzo dobrze
przygotować - co JA widzę od początku, jak i teraz :-))

> [...]
> drużynie dla dobra społeczeństwa czy myśli wyłącznie o własnej karierze
> politycznej. Czy jest niedojrzałym wyrostkiem czy też dojrzałym

Coś jest dla Ciebie niejasne w moim "Nigdy nie traficie za PiS-em"?
Seriously?
:-))

17. Data: 2017-08-22 17:05:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> uwalniania się od kompleksu Edypa, rozwiązywania jego nierozwiązanych
> problemów z ojcem. Warto przyjrzeć się relacjom rodzinnym PAD.

Oj głupciątko Ty :-))

18. Data: 2017-08-31 16:24:24

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> PO-wskiego matriksu wykorzystał czas i zdążył się NAPRAWDĘ bardzo
> dobrze przygotować - co JA widzę od początku, jak i teraz :-))

Ja myślę, że przygotowanie PiS-u trwały znacznie dłużej, hi, hi. :-)

> Coś jest dla Ciebie niejasne w moim "Nigdy nie traficie za PiS-em"?
> Seriously? :-))

Ixi, czy Ty chociaż przez chwilę możesz pomyśleć, że Twoje ostatnie
stwierdzenie może być nieprawdziwe? :-)

LeoTar Gnostyk

19. Data: 2017-08-31 16:28:05

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Oj głupciątko Ty :-))

Czymże sobie zasłużyłem na takie zdrobnienie?

LeoTar Gnostyk

20. Data: 2017-08-31 19:27:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czym? Po prostu dziecinnością w obserwacji i wnioskowaniu. Przecież nie jesteś
głupcem - tylko nie widzisz pewnych rzeczy.

Integracja po niem... arabsku.
Islandzki holokaust downów
Niemcy.
Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.
Dlaczego kura przeszła ulicę?