[Rzeszów] Czy ktoś chce wykopać sobie coś żółtego i czerwonego ?

11. Data: 2004-09-27 22:06:38

Temat: RE: [Rzeszów] Czy ktoś chce wykopać sobie cośżółtego i czerwonego ?
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Zagadka rozwiazana ;-)
> Forsythia x intermedia ( Forsycja pośrednia )
> Pozdrawiam Cię Piotrze
> :-) Bogusław

Podaję w wątpliwość aby oferta ta była aktualna, w Polsce raczej
wątpliwe aby typ tego gatunku był uprawiany.
Powyzsza nazwa 'gatunku' jest stosowana dla odmian wynikających z
trudności ich oznaczenia.
Nazwa F.intermedia dotyczy napewno odmiany..
:-) Bogusław z indeksem z czwórką...

12. Data: 2004-09-27 22:16:56

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Arjano

> A jeżeli chodzi o żółte na wiosnę bez liści to tylko Forsythia
> intermedia...
> :-) Wow ! Poznałem drugą nazwę łacińską w życiu. Nie licząc "exegi
> monumentum aere perenius".
>
> Pozdrawiam
>
> Arjano

Zważ, że moje wiadomości odnośnie Forsythia x intermedia ( zapomniałeś
dodać x) zostały opublikowane deczko wcześniej :-)
:-) Bogusław

13. Data: 2004-09-27 22:22:44

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Arjano

> A jeżeli chodzi o żółte na wiosnę bez liści to tylko Forsythia
> intermedia...
> Pozdrawiam
> Arjano

I tu się mylisz,, a Hamamelis...
:-) Bogusław

14. Data: 2004-09-27 22:50:45

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNCEGMCDAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> I tu się mylisz,, a Hamamelis...
> :-) Bogusław

A Cornus mas ?

Pozdrawiam
Teresa

15. Data: 2004-09-27 22:51:51

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Kronopio

> A Cornus mas ?
>
> Pozdrawiam
> Teresa

A Cercis ???
:-) Bogusław

16. Data: 2004-09-27 23:51:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Arjano" <a...@w...pl> wrote in message

> Dwa z nich to chyba derenie, sądząc po kolorze kory, a jeden to "złoty
> deszcz" (hmm, tak to się nazywa ? Takie co wiosną pierwsze kwitnie :-))

Deren "zloty deszcz"? Zaczynam miec watpliwosci, ze to deren.
Deren wlasciwy kwitnie wczesnie wiosna ale okreslenie "zloty deszcz"
stosowane jest raczej do zlotokapu.

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2004-09-28 00:22:12

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Deren "zloty deszcz"? Zaczynam miec watpliwosci, ze to deren.
> Deren wlasciwy kwitnie wczesnie wiosna ale okreslenie "zloty deszcz"
> stosowane jest raczej do zlotokapu.

Moje watpliwosci byly o tyle sluszne, ze gdy doczytalem watek do konca
okazalo sie, ze chodzi o forsycje.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2004-09-28 06:08:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNAEGPCDAA.radzimierski@toya.
net.pl...
| Behalf Of Kronopio

| A Cercis ???

A Corylopsis??? :-)

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2004-09-28 06:14:16

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
> [...]

Masz żółtego Cercisa? :)

Pozdrawiam,
Kaśka

20. Data: 2004-09-28 06:21:17

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
> [...]

Pisząc "tylko" nie miałem na myśli "jedynie" - to znaczy akurat miałem
:-), ale w znaczeniu, że to jest _zwykła_ forsycja a nie że tylko ona
kwitnie na wiosnę żółto bez liści... a jeżeli chodzi o X to na mojej go
nie ma, pewnie to jakaś damska odmiana z "Y" :)

Arjano

Jak zrobić kwaśną ziemię ?
różnica
Falenopsis
Opakowania po środkach "ochrony" chemicznej
Szkółka w Wołominie