Rzeszów i okolice spotkanie

1. Data: 2003-08-06 18:57:57

Temat: Rzeszów i okolice spotkanie
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam wszystkie chętne grupowiczki z Rzeszowa i okolic, ale nie tylko,
na spotkanie grupowe mam nadzieję że tym razem uda się nam ustalić termin
dogodny dla wszystkich (mam na myśli Hanię i Bellunię, Belluniu dzieci
możesz zabrać jeśli chcesz a poza tym to pół godzinki bez ciebie chyba
wytrzymają :-) ? ) wypowiedzcie się dziewczęta na temat dogodnych wam
terminów

--
esterka (Rzeszów)

1. Data: 2003-08-07 10:20:26

Temat: Re: Rzeszów i okolice spotkanie
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

od poniedzialku do czwartku w przyszly tydzien, czyli od 11 do 14 sierpnia -
mi pasuje !!!

maja

1. Data: 2003-08-08 12:43:38

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis sie dowiedziala, ze jade w niedziele az do czwartku do warszawy, wiec
neistety, nie dam rady przyjsc....

maja

1. Data: 2003-08-08 13:46:10

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
to może 18-go po święcie w poniedziałek, jak zwykle pewno Not, chyba że
gdzieś pod prasolkami na powietrzu.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-08-09 11:33:14

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to może 18-go po święcie w poniedziałek, jak zwykle pewno Not, chyba że
> gdzieś pod prasolkami na powietrzu.

Witam!
Myślę, że 18-go też będę mogła przyjść na spotkanie, choć ostatnio to trudno
mi cokolwiek zaplanować ze względu na pracę.
A miejsce? Może ogródki w rynku?
Pozdrawiam

Hania(Rzeszów)

1. Data: 2003-08-10 20:46:05

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak najbardziej mi odpowiada poniedziałek 18 a może być w dodatku o 18

--
esterka

1. Data: 2003-08-16 10:39:12

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie tez , ogródki może byc 18. tyko które?może spotkajmy sie po arkadami
ratusza i cos sobie wybierzemy/

--
Kasia (Rzeszów)

[xxx] misie - pomocy!