Mulina

1. Data: 2003-08-06 19:13:48

Temat: Mulina
Od: "AniaSZ<Chorzów>" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Własciwie post skierowany jest do osób z okolic katowic. Ostatnio kupowałam
mulinke DMC 1 95 w Świetochłowicach, a w Chorzowie Ariadna 90 gr chyba ceny
całkiem dobre z tego co wiem... A moze gdzies sa tansze?
pozdrawiam
AnnaSZ

1. Data: 2003-08-06 20:25:14

Temat: Odp: Mulina
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ceny
> całkiem dobre z tego co wiem... A moze gdzies sa tansze?

Gdzie w Świętochłowicach? Jeszcze nigdzie tak taniej DMC nie widziałam
(nie znam miasta, ale mam plan ulic, więc może nazwa ulicy)

Mycha

1. Data: 2003-08-06 20:32:47

Temat: Re: Mulina
Od: "AniaSZ<Chorzów>" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mycha" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Gdzie w Świętochłowicach? Jeszcze nigdzie tak taniej DMC nie widziałam
> (nie znam miasta, ale mam plan ulic, więc może nazwa ulicy)

Jest to na głównej ulicy , ulica Katowicka wchodzi sie po schodkach.
pozdrawiam
Annasz

1. Data: 2003-08-08 10:14:58

Od: "iza sz" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaSZ<Chorzów>" <J...@i...pl> napisał w wiadomości > .
Ostatnio kupowałam mulinke DMC 1 95 w Świetochłowicach, a w Chorzowie
Ariadna 90 gr... A moze gdzies sa tansze?

witajcie
w hurtowni Grażka w Łodzi Ariadna jest po 57 gr, a tuz za scianą (u
producenta) po 45 gr.
pozdraiwam :)
izasz

1. Data: 2003-08-08 13:53:55

Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż,nie każdy może mieszkać w Łodzi.A ja mieszkam w małym miasteczku /ale
jakże pięknym i znanym z wody dla Krakowa/i jest tu tylko Ariadna.Jak
potrzebuję DMC lub Anchor trzeba wsiąść do busika i chejże na Kraków.Trochę
to drożej wychodzi,a na dodatek na Małym Rynku trochę drożej to DMC.

Ale to mój problem, Ada

1. Data: 2003-08-08 14:04:43

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> potrzebuję DMC lub Anchor trzeba wsiąść do busika i chejże na Kraków.Trochę
> to drożej wychodzi,a na dodatek na Małym Rynku trochę drożej to DMC.

Ja wprawdzie podpisuję się Ania Wwa - ale też mieszkam "w pobliżu" a nie w
W-wie.Tak,że jak doliczę koszty benzyny to zasami zamawiam przez net wprawdzie
dłużej ale wcale nie drożej . przy kilkunastu mulinach już mi się opłaca.
A.

Rzeszów i okolice spotkanie
[xxx] misie - pomocy!
krosna hafciarskie - pytanie