Dorobiłam się stałego łącza!!

1. Data: 2003-08-06 20:52:59

Temat: Dorobiłam się stałego łącza!!
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorobiłam się stałego łącza!!
No i teraz będę miała raj na ziemi. W pracy nigdy nie było czasu ani na
czytanie, ani tym bardziej na oglądanie linków. Uzbierało mi sie w tzw.
miedzyczasie cała masa wzorków. Pracuję nad spisem. Ze skanerem wciąż
mały kłopot, ale jak sie uprę to pewno coś załatwię... W każdym razie
jestem do dyspozycji :-)

Eulalka

1. Data: 2003-08-06 21:09:03

Temat: Re: Dorobiłam się stałego łącza!!
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> miedzyczasie cała masa wzorków. Pracuję nad spisem. Ze skanerem wciąż
> mały kłopot, ale jak sie uprę to pewno coś załatwię... W każdym razie

Gratuluję sama od trochę ponad pół roku wiem co to znaczy jak człowiekowi
przed oczami przestają "latać" złotówki wpadające przez modem do
Telekomunikacji
MIłego oglądania be stresów
Ania Wwa

1. Data: 2003-08-07 05:23:20

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miedzyczasie cała masa wzorków. Pracuję nad spisem. Ze skanerem wciąż
> mały kłopot, ale jak sie uprę to pewno coś załatwię... W każdym razie

Łoł :) Moje gratulacja. Ja ciągle na modemie siedzę, ale naszczęście nie z
Tpsy więc nie jest drogo i płaci się tylko 1 ustaloną kwotę
Pozdrawiam

Elen (Wrocław)

1. Data: 2003-08-07 19:47:23

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to teraz poszalejesz :) !! ! To niesamowicie wciąga! Ja mam stałe tak
około pól roku i codziennie musze jakies robótki pooglądać. Od razu mi wtedy
lepiej!!!

Pozdr.-misia31(Lublin)

Mulina
Rzeszów i okolice spotkanie