Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]

1. Data: 2009-06-18 20:21:10

Temat: Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
planuję obejrzeć a może kupić mieszkanie od Verona Building; Corte
Verona we Wrocławiu.
Czy ktoś ma jakieś rzetelne informacje o tym deweloperze, potencjalnych
problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?
Jakich niespodzianek można się spodziewać?
Cena atrakcyjna ~5.900 zł brutto za 1m2 w budynku B.
--
Reseller

2. Data: 2009-06-18 20:54:11

Od: "gl12d4" <g...@D...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czy ktoś ma jakieś rzetelne informacje o tym deweloperze, potencjalnych
> problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?

Z jakies dwa lata temu była afera, że nie placił podwykonawcom - ci
demontowali elewacje, instalacje i wykonczenie. Jak sprawa sie skonczyła -
nie wiem.

> Jakich niespodzianek można się spodziewać?

Grabiszynskiej za oknem (ale do tego się można przyzwyczaić - po dwóch
tygodniach się już tego nie słyszy) i rozruchu zajezdni MPK ok 4:00 rano. W
zimie rozruch dłuższy.
Trochę podejzrane jest tempo robót - cackaja się już trzeci czy czwarty rok
z tymi bloczkami. Są tygodnie, że codziennie nic się nie dzieje.

> Cena atrakcyjna ~5.900 zł brutto za 1m2 w budynku B.

Ale mi się ten układ mieszkań z lepszym akademikiem kojarzy.
Zalety to mieszkanie w nowym bloku w mieście a nie na wygwizdowie. Pod domem
sklepy, szkoły, przedszkole, stacje benzynowe 24h ;), bardzo dobre
skomunikowanie z centrum komunikacją miejską i 10 minut spacerem do Parku
Grabiszynskiego.

pzdrw
gl12d4

3. Data: 2009-06-18 21:09:16

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakich niespodzianek można się spodziewać?
> Cena atrakcyjna ~5.900 zł brutto za 1m2 w budynku B.
W zasadzie nie ważne od kogo kupujesz. Ty płacisz sprzedawca dostarcza towar.
Ale nie za jakiś tam czas a w momencie zakupu. Wtedy ryzyko jest najmniejsze.
Jak się wdasz w zakup mieszkania w budynku którego jeszcze nie ma to
prawdopodobieństwo utopienia kasy jest bardzo wysokie.

4. Data: 2009-06-19 09:28:46

Od: Crazy Yogurt <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 22:21, Reseller <r...@o...pl> wrote:
> [...]
> problemach i wprost, czy warto wchodzić w ten budynek i układy z Verona?
> Jakich niespodzianek można się spodziewać?

Niedokładnie wykonanych ścianek działowych o konstrukcji lekkiej
(rygipsy), niedosuszonych ścian i - jak zwykle przy niedokończonych
budynkach - podwyższenia ceny ostatecznej po zakończeniu budowy.
Miejsce fajne, dresów dużo nie ma, chyba że przed/po/w trakcie meczu
Śląska Wrocław - stadion blisko. Przygotuj się na problemy z
parkowaniem, bo nie wydaje mi się, żeby developer przygotował jakieś
miejsca parkingowe poza garażami, chociaż chciałbym się mylić, bo
Inżynierska i tak zawalona autami zaparkowanymi po drugiej stronie na
chodniku.
A. Nie podobają mi się te rury z gazem na ogrodzonym poletku prosto
pod oknami od strony Inżynierskiej (czyli chyba właśnie od strony
budynku B). Warto zapytać co z tym zrobią po zakończeniu budowy.
No i nie wiem jaki wpływ na zdrowie może mieć fakt, że część budynków
stoi na terenie byłej stacji benzynowej. Może żaden.

Pozdrawiam,

Y (C)

5. Data: 2009-06-19 09:34:32

Od: ducze <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crazy Yogurt pisze:

> No i nie wiem jaki wpływ na zdrowie może mieć fakt, że część budynków
> stoi na terenie byłej stacji benzynowej. Może żaden.

Żaden. Wywozi się cały grunt i po sprawie :)

6. Data: 2009-06-19 11:38:11

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-06-19 11:34:32 +0200, ducze <d...@w...pl> said:

> Żaden. Wywozi się cały grunt i po sprawie :)

Tym bardziej że był wybrany głęboko, bo na parking podziemny.

--
DJ

7. Data: 2009-06-19 11:50:02

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-06-19 11:28:46 +0200, Crazy Yogurt <y...@g...com> said:

> parkowaniem, bo nie wydaje mi się, żeby developer przygotował jakie ś
> miejsca parkingowe poza garażami, chociaż chciałbym się mylić,

Z wizualizacji wynika że nie przewidują widoku zaparkowanych autek na
każdym chodniczku. Więc należy się spodziewać, że będzie z tym problem.

> A. Nie podobają mi się te rury z gazem na ogrodzonym poletku prosto
> pod oknami od strony Inżynierskiej (czyli chyba właśnie od strony
> budynku B). Warto zapytać co z tym zrobią po zakończeniu budowy.

Zapewne nic - bo to stacja redukcyjno pomiarowa, nie "rury z gazem"

Z lokalnych atrakcji turystycznych należałoby jeszcze wymienić korek na
Grabiszyńskiej w kierunku Klecińskiej (obecnie go nie ma z racji
remontu wcześniejszego odcinka). No i notoryczny brak lewoskrętów w
Grabiszyńską na odcinku od nasypu kolejowego do Klecińskiej (obecnie
al. Pracy tymczasowo ma dopuszczony lewoskręt, zapewne na czas remontu,
później chyba powróci do "normalności").

--
DJ

8. Data: 2009-06-19 11:55:33

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-06-18 22:54:11 +0200, "gl12d4" <g...@D...pl> said:

> Trochę podejzrane jest tempo robót - cackaja się już trzeci czy czwarty
> rok z tymi bloczkami.

Mi się wydaje że około dwa lata, od rozpoczęcia budowy.
Kiedyś 15 lat to była norma i dla nikogo nie było to "podejrzane" ;)))

> bardzo dobre skomunikowanie z centrum komunikacją miejską

Zwłaszcza kiedy tramwaj stoi w korku ;)))
Choć zwsze można wysiąść przystanek wcześniej ;))) I nieść transparent
"Ja idę, ty stoisz" ;)))))

--
DJ

9. Data: 2009-06-19 12:34:20

Od: "Deni" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Cena 5 900 zł za m2 budynku z betonu to stanowczo za dużo.
Ja się nie znam może na budowaniu, ale myslalam, ze juz dawno
odeszlo sie od budowania budynkow mieszkalnych z betonowych plyt...?

Pozdrawiam
Deni

10. Data: 2009-06-19 12:58:02

Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Deni wrote:
> Ja się nie znam może na budowaniu, ale myslalam, ze juz dawno
> odeszlo sie od budowania budynkow mieszkalnych z betonowych plyt...?

Nie wiem skąd się bierze taka niechęć do budynków z betonowych płyt. Blok
jak blok. Miliony ludzi w nich żyją i nic im się nie dzieje.

Tomek

wycena robocizny - podłoga korkowa?
Ciśnienie wody w mieszkaniu
Napęd FAAC - fotokomórki
Z PSPolityka
panel prysznicowy deante Jaguar a bateria