SEKS NASZYCH DZIECI

1. Data: 2001-12-07 11:03:15

Temat: SEKS NASZYCH DZIECI
Od: "MichalNieAngelo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak troche a propos artykulu w Newsweek'u..., ale tylko troche...odrobina
inspiracji

ja, lat 22,
w zwiazku z piekna i pociagajaca dziewczyna od roku, bez seksu, boje sie,
paralizuje mnie strach...
obawiam sie powaznie, ze bez pomocy z zewnatrz sobie nie poradze, w pewnym
sensie moja dziewczyna na moj pierwszy raz jest juz "spalona"
Tak, moje dziewictwo mi dokucza, zatruwa, meczy, frustruje,
Kocham moja dziewczyne tak bardzo, ze nawet moglbym ja zdradzic,
ale nie pojde do agencji,
to ponizej mojej godnosci, poza tym te kobiety sa takie plytkie, wulgarne,
"hurtowe"

jak z tego wybrnac?

pozdrawia
Michal

1. Data: 2001-12-07 11:42:01

Temat: Re: SEKS NASZYCH DZIECI
Od: Grzegorz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MichalNieAngelo wrote:

> [...]
>
> ja, lat 22,
> w zwiazku z piekna i pociagajaca dziewczyna od roku, bez seksu, boje sie,
a co to za strach ? ??

strach przed tym że się nie sprawdzisz, że co, że ona nie będzie
zadowolona ... jeżeli tak to IMO nie ufasz jej że cię akceptuje takiego
jakim jesteś czyli np. słabego, nieudolnego, strachliwego w łóżku; cechy
udanych związków to przecież m.in: akceptacja, zrozumienie, szczerość
-jeżeli tego nie ma to po co seksić ?
dam ci przykład: ja jestem słaby we wbijaniu gwoździ (domena facetów) i
np. jak wbijam gwoździa w ścianę to moja kobieta płacze ze śmiechu, ja
się wkurzam, bo co do cholery facet a nie potrafi gwoździa wbić !!,a
potem wyluzowuje i śmiejemy się razem (co nie znaczy że za każdym
kolejnym razem wbijanie wychodzi mi lepiej); śmiech z siebie leczy z
frustracji więc może się pośmiejcie w łóżku i frustracje odpłyną ;)

Grzegorz Sosnowski

ps. i nie wysyłaj crosspostów!!!

1. Data: 2001-12-07 11:45:11

Od: "DeStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MichalNieAngelo" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9uq7ts$gmi$1@news.tpi.pl...
> [...]
> obawiam sie powaznie, ze bez pomocy z zewnatrz sobie nie poradze, w pewnym
> sensie moja dziewczyna na moj pierwszy raz jest juz "spalona"

Czlowieku, rabnij setke, albo wez nerwosol, albo jakis silny afrodyzjak,
albo jakiegos "spida" i zrob to w koncu, bo sie bedziesz tak meczyl. A poza
tym skad wiesz, czy ona sie tez nie boi?

> Tak, moje dziewictwo mi dokucza, zatruwa, meczy, frustruje,

I czym sie przejmujesz? Nie swieci garnki lepia ;) Jak za pierwszym
razem nie trafisz w dziurke, to po palcu ;) A poza tym kobiety
wcale nie sa takie straszne, na jakie wygladaja ;)))

> to ponizej mojej godnosci, poza tym te kobiety sa takie plytkie, wulgarne,
> "hurtowe"

A skad to wiesz, kiedy nie byles w agencji? Moze trafilbys na mniej
plytka?

JGrabowski

1. Data: 2001-12-07 11:57:49

Od: "Valkiria" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak, moje dziewictwo mi dokucza, zatruwa, meczy, frustruje,
> Kocham moja dziewczyne tak bardzo, ze nawet moglbym ja zdradzic,

nie rozumiem problemu
nie chcesz sie z nia kochac bo jestes prawiczkiem czy ona nie chce sie z
toba kochac bo nim jestes?

> ale nie pojde do agencji,
> to ponizej mojej godnosci, poza tym te kobiety sa takie plytkie, wulgarne,
> "hurtowe"

chyba one sa takie jaką sobie zechcesz
pozatym co za roznica plytka czy nie , przeciez nie masz z nia rozmawiac

1. Data: 2001-12-07 11:58:15

Od: "Myjk" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sensie moja dziewczyna na moj pierwszy raz jest juz "spalona"
> Tak, moje dziewictwo mi dokucza, zatruwa, meczy, frustruje,

Michale.. moj imienniq.. w tym samym wieq zreszta.. ;p

co sie lamiesz.. nie lam sie ;))
proponuje w takim razie za pierwszym razem sie nei seksic..
sprobuj ja zadowolic bez 'popychania..' moze troche dziwnie brzmi..
ale skoro sie boisz, a masz pewnosc ze odwagi Ci nei starczy,
to innego wyjscia niesztety nie ma ;]

nastepny pierwszy raz przyjdzie z czasem, wierz mi.. wiem co mowie ;p
i wcale nie bedzie to musiala byc inna kobieta ;)

> Kocham moja dziewczyne tak bardzo, ze nawet moglbym ja zdradzic,
> ale nie pojde do agencji,
> to ponizej mojej godnosci, poza tym te kobiety sa takie plytkie, wulgarne,
> "hurtowe"

no bez przesady...

to juz bym wolal sie 100x zblaznic przed swoja
(co oczywiscie Tobie wcale sie przytrafic nie musi)
niz posunac sie do czegos takiego

wiec kurde sciagaj porty i doroboty!!!! no.. ;p

Pozdor
Myjk

1. Data: 2001-12-07 11:59:46

Od: "megaraptor" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak tak dalej będziesz sobie takich stresów sam dokładał to Ci w końcu
stanie ale serce.
Musisz się bardziej wyluzować

m...@w...pl GG: 736187
Tylko mądry może się pomylić. Bo głupi będzie wiecznie trwał w błędzie.

1. Data: 2001-12-07 12:13:39

Od: "Adrian Ołdakowski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale nie pojde do agencji,
> to ponizej mojej godnosci, poza tym te kobiety sa takie plytkie,

napisłaeś: " Kocham moja dziewczyne tak bardzo, ze nawet moglbym ja
zdradzic,"
to trochę głupię jak mozna kochać kogos tak bardzo by go zdradzic
Pozdr

1. Data: 2001-12-07 12:24:45

Od: "Mimon" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MichalNieAngelo <m...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9uq7ts$gmi$...@n...tpi.pl...
> ja, lat 22,
> w zwiazku z piekna i pociagajaca dziewczyna od roku, bez seksu, boje sie,
> paralizuje mnie strach...

Byla juz dobra rada - strzel sobie setke - to pogrzebie stres.

> obawiam sie powaznie, ze bez pomocy z zewnatrz sobie nie poradze, w pewnym
> sensie moja dziewczyna na moj pierwszy raz jest juz "spalona"

Nie rozumiem. Co znaczy "spalona"?

> Tak, moje dziewictwo mi dokucza, zatruwa, meczy, frustruje,
> Kocham moja dziewczyne tak bardzo, ze nawet moglbym ja zdradzic,
> ale nie pojde do agencji,

A nie latwiej porozmawiac z dziewczyna skoro ja tak kochasz???

> to ponizej mojej godnosci, poza tym te kobiety sa takie plytkie, wulgarne,
> "hurtowe"

Nie wszystkie sa takie. Hurtowieja dopiero po jakims czasie.

Pozdrawam
Mimon

1. Data: 2001-12-07 12:27:12

Od: "Myjk" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisłaeś: " Kocham moja dziewczyne tak bardzo, ze nawet moglbym ja
> zdradzic,"
> to trochę głupię jak mozna kochać kogos tak bardzo by go zdradzic

hm... no nie wiem.. niektorzy morduja w imie milosci..
jest wiec w tym troche bezsensownego sensu.. ;p

ale bardziej bezsensu jest, jak trzeba przewijac caly post
poprednika, zeby odczytac Twoja odpowiedz..
wiec ukochaj wszystkich i zrob dla Nich jedna tylko rzecz
tnij posciki...tnx ;p

Pozdor
Myjk

1. Data: 2001-12-07 12:40:17

Od: "Myjk" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byla juz dobra rada - strzel sobie setke - to pogrzebie stres.

no nie wiem czy to dobry sposob..
1. bedzie jej huhac nieprzyjemnie
2. bedzie mu sie kreglic w glowie i zapomni co ma zrobic
3. moze usnac.. bedzie klapa
4. moze byc klapa zanim usnie..
bo alkohol owszem dodaje odwagi..
ale naczynia gabczaste sie nim gorzej wypelniaja ;)

> Nie rozumiem. Co znaczy "spalona"?

to chyba znaczy tyle, ze ona jest juz po pierwszym..

ale nawet jesli, to nei znaczy, ze to byl jej wymarzony raz..
albo ze wyszedl super hiper genialnie..

Pozdor
Myjk

KSERO