STARE ŻELAZKO

1. Data: 2003-08-26 21:09:53

Temat: STARE ŻELAZKO
Od: "darekm" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOŻE KTOŚ WIE JAK ODNOWIĆ STARE ŻELAZKO ZARDZEWIAŁE TAK ABY MOŻNA BYŁO JE
POSTAWIĆ NA REGALE d...@w...pl

2. Data: 2003-08-27 06:36:52

Temat: Re: STARE ŻELAZKO
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darekm" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> MOŻE KTOŚ WIE JAK ODNOWIĆ STARE ŻELAZKO ZARDZEWIAŁE TAK ABY MOŻNA
BYŁO JE
> POSTAWIĆ NA REGALE d...@w...pl
zalezyjak chcesz je odnowic :)))))
huck

3. Data: 2003-08-27 09:13:36

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darekm" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> MOŻE KTOŚ WIE JAK ODNOWIĆ STARE ŻELAZKO ZARDZEWIAŁE TAK ABY MOŻNA BYŁO JE
> POSTAWIĆ NA REGALE d...@w...pl

Generalnie można postawić na regale zardzewiałe żelazko.

Dominik Jan Domin

4. Data: 2003-08-27 09:46:14

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darekm" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> MOŻE KTOŚ WIE JAK ODNOWIĆ STARE ŻELAZKO ZARDZEWIAŁE TAK ABY MOŻNA BYŁO JE
> POSTAWIĆ NA REGALE d...@w...pl

Należy zacząć od wyłączenia CapsLocka tudzież naprawy zaciętego shifta w
klawiaturze.
Potem - wiertarka, druciana szczotka obrotowa i jedziemy... W miejscach
mocniej skorodowanych można sobie pomóc szmatka umaczaną w Fosolu (rekawice
gumowe!!!). Drewniana rączka - tu wiele zalezy od jej stanu, czasem
wystarczy polerowanie, czasem trzeba szlifowac i od nowa pokryć olejem
(lakier nie pasuje), jeśli naprawdę mocno zniszczona - dorobic nową a potem
postarzać międląc ją w dłoniach, najlepiej brudnych i spoconych.

J.

5. Data: 2013-09-03 16:15:27

Od: s...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 sierpnia 2003 23:10:04 UTC+2 użytkownik darekm napisał:
> MOŻE KTOŚ WIE JAK ODNOWIĆ STARE ŻELAZKO ZARDZEWIAŁE TAK ABY MOŻNA BYŁO JE
> POSTAWIĆ NA REGALE d...@w...pl

10 lat minelo i nikt nie odpisal..?

6. Data: 2013-09-03 16:26:03

Od: s...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 sierpnia 2003 23:10:04 UTC+2 użytkownik darekm napisał:
> MOŻE KTOŚ WIE JAK ODNOWIĆ STARE ŻELAZKO ZARDZEWIAŁE TAK ABY MOŻNA BYŁO JE
> POSTAWIĆ NA REGALE d...@w...pl

Napisze, co wiem na ten temat- moze komus sie przyda... Ja szukalam takiej info
jeszcze niedawno- bezskutecznie.

Przy pomocy welny stalowej 00 wyczyscic na sucho zelazo (bo zelazko z zelaza mam na
mysli). Usunac resztki rdzy z zelazka. Na oczyszcona powierzchnie nalozyc pedzlem 2
warstwy kwasu taninowego (proszek) rozpuszczonego w 5% alkoholu- zneutralizuje
dzialanie rdzy i utworzy warstwe ochronna

7. Data: 2013-09-03 20:12:45

Od: "saskatchewan" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>nalozyc pedzlem 2 >warstwy kwasu taninowego (proszek) rozpuszczonego w 5%
>alkoholu- zneutralizuje dzialanie rdzy i utworzy warstwe ochronna

Czekamy następne 10 lat ?

8. Data: 2013-09-03 20:32:36

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-03 16:26, s...@w...pl pisze:

> [...]
warstwy kwasu taninowego (proszek) rozpuszczonego w 5% alkoholu- zneutralizuje
dzialanie rdzy i utworzy warstwe ochronna

A wystarczyło użyć coca coli.

https://www.youtube.com/watch?v=kDa6xjQvPPU

Pozdrawiam,
MW

podbitka z dziwnych plyt
Amica: piekarnik, lodowka, plyta, zmywarka, okap - prosze o opinie
dlaczego Arcon nie działa?
jaki profil okna - 2 do wyboru
KitchenDraw - skŕd pobraç?