Re: SUKCES

Data: 2004-09-11 18:09:49
Temat: Re: SUKCES
Od: " Pyzol" <p...@W...gazeta.pl>

tycztom <t...@i...pw.edu.pl> napisał(a):

> ->J.E. Pyzol<- chv9ri$hdj$...@i...gazeta.pl naszkrobal/a:

> KCK?
Kcem Ciem Kopnac?;)
Dlatego Twoje KCK
> świadczy dokładnie o tym, że przez ponad rok czytania moich postów,
> wiesz o moim świecie (lokalnym układzie) dokładnie tyle, co (i) NIC.

Znam cie na tyle, ze uznalam za mozliwe zadanie pytan wprost, bez odtanczania
przy nich grzecznosciowych manuetow, z zalozeniem,ze nie zostana zrozumiane
jako atak, ale odczytane jako kolejne ogniwo w dyskusji. Moze sie pomylilam,
moze masz zly dzien...

> Zachęcam do uważnej lektury :)

Tomciu, ty uwazasz,ze istnieje mozliwosc poznania czyjegos swiata poprzez
czytanie postow, ktore dany osobnik umieszcza na necie????

Dla mnie te rozmowy to k o n t a k t, a nie rozkladanie kogos na slupki,
czy , jak tu niedawno ktos malowniczo okreslil "dekonspirowanie". Co najmniej
kilka razy namawialam ciebie na kontakt telefoniczny, wlasnie dlatego aby cie
poznac blizej - ale, przeciezze i tak byloby poznanie mocno ograniczone!

Get real!

Co do uwaznej lektury...wrzucilam tu niedawno osobny o tym watek, w ktorym
wydawalo mi sie, ze wyjasnilam co wyjasnione powinno bylo, z mojej strony,
byc. Fakt, ze czasami ciebie nie rozumiem, NIE oznacza, ze ciebie ZA TO, czy
tez ogolnie, potepiam, badz krytykuje! Ani tez oznacza, ze znam - ciebie czy
twoj swiat. Nie wywazaj wiec otwartych drzwi, tylko gwoli rozsmakowania sie w
tytulowych zagadnieniu, sprobuj odpowiedziec na te zadane pytania, bo moga
byc to odpowiedzi ciekawe, tworcze i kliknac w glowie nowym natchnieniem:)(
na co liczylam).
Albo nie. Your choice.

Kaska