wymioty a Coca-cola

1. Data: 1999-12-29 17:35:05

Temat: wymioty a Coca-cola
Od: "Kuba" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio niektorzy lekarze zalecaja stosowanie odgazowanej Coca-coli przy
niezbyt nasilonych wymiotach u dzieci. Czy ma to jakies uzasadnienie
naukowe?
kuba

2. Data: 1999-12-29 20:08:00

Temat: SV: wymioty a Coca-cola
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Coca-coli przy
> niezbyt nasilonych wymiotach u dzieci. Czy ma to jakies

tez bylam tym zaszokowana... ale po tym jak pomoglo, juz nic mnie
nie zdziwi...

/mb

3. Data: 1999-12-29 21:45:52

Temat: Re: wymioty a Coca-cola
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba napisał(a) w wiadomości: <84dgso$6vt$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Ostatnio niektorzy lekarze zalecaja stosowanie odgazowanej Coca-coli przy
>niezbyt nasilonych wymiotach u dzieci.

Na ryczalt czy na 100% ?

Adam B.

4. Data: 1999-12-29 23:32:45

Temat: Re: wymioty a CC
Od: Michal Tarasiejski <t...@s...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja Ci wierze, bo sam sie tym wyleczylem - wprawdzie byla to Pepsi i
nie odgazowana, ale pomoglo! Kiedys lekarz mi cos takiego sugerowal
(oraz dodatkowo slone paluszki). Ostatnio, kiedy nic innego nie
pomagalo (wegle itd), to skusilem sie i pomoglo!

Pozdrawiam
Michal

5. Data: 1999-12-30 02:06:04

Temat: SV: na wymioty Coca-cola
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:3...@f...one
t.pl...
> a silne byly ?

tak zwana "grypa brzuszna". bardzo silne!

6. Data: 1999-12-30 04:43:24

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuba wrote:

> Ostatnio niektorzy lekarze zalecaja stosowanie odgazowanej Coca-coli przy
> niezbyt nasilonych wymiotach u dzieci. Czy ma to jakies uzasadnienie
> naukowe?
> kuba
A ma jakiekolwiek.

7. Data: 1999-12-30 06:49:40

Temat: Re: SV: na wymioty Coca-cola
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez bylam tym zaszokowana... ale po tym jak pomoglo, juz nic mnie
> nie zdziwi...
a silne byly ?

8. Data: 1999-12-30 07:28:16

Temat: Re: SV: wymioty a Coca-cola
Od: m...@c...med.pl (Marek Wasilewski) szukaj wiadomości tego autora

In article <ASta4.1974$lP4.30362@newsc.telia.net>, "Magdalena Busk"
<m...@h...com> wrote:

>Coca-coli przy
>uzasadnienie
Ma. Cola czy Pepsi (nie w wersji dietetycznej!) jest dobrym œrodkiem do
nawadniania doustnego, jest łatwo dostępny. ma odpowiedni skład elektrolitowy
i cukier. Po podaniu dosustnym (o ile można) wyrównanie zaburzeń spowodowanych
wymiotami czy biegunkš jest łatwiejsze niż kroplówkami.

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital ZakaŸny
Warszawa

9. Data: 1999-12-30 09:38:34

Temat: Odp: SV: wymioty a Coca-cola
Od: "Tomek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Wasilewski <m...@c...med.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:kQDa4.1007$N...@n...tpnet.pl...

> Ma. Cola czy Pepsi (nie w wersji dietetycznej!) jest dobrym środkiem do
> nawadniania doustnego, jest łatwo dostępny. ma odpowiedni skład elektrolit
owy
> i cukier. Po podaniu dosustnym (o ile można) wyrównanie zaburzeń spowodowa
nych
> wymiotami czy biegunką jest łatwiejsze niż kroplówkami.
>
> Marek Wasilewski
> Wojewódzki Szpital Zakaźny
> Warszawa

Jeśli mogę coś dodać to ważne jest to, że dzieci ją lubią i piją chętnie a p
oza tum dobrze żeby była ona ZIMNA (!!!) bo to dobrze chamuje wymioty

Pozdrowienia Tomek

10. Data: 1999-12-30 10:53:33

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A CC jest sponsorem tego szpitala ?
Czy rozpoczyna nowa kampanie reklamowaL:

Pij i nie rzygaj wiecej.

Po podaniu dosustnym (o ile mo?na) wyrównanie zaburze? spowodowanych
> wymiotami czy biegunk? jest ?atwiejsze ni? kroplówkami.
>
> Marek Wasilewski
> Wojewódzki Szpital ZakaŸny
> Warszawa

Nowotwory - zapobieganie i leczenie wczesnych stadiów (nie wierzcie lekarzom).
alergie pokarmowe u dzieci
Q: badania genetyczne
alergie pokarmowe u niemowlat
Szkarlatyna, pilne!!!