SZALENSTWO

11. Data: 2006-04-12 09:44:11

Temat: Re: SZALENSTWO
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> To nic nie da, Basiu...on chyba mnie w miesiac przebil w ilosci
> postow

Nie w ilości rzecz, Krysiu.
Twoje posty to akurat lubię...

> pierz, co teraz cos slabo ciagnie tu na grupie, choc rozpracowal
> bardzo proste a fajne wraps z pieczarek i cukinii

A ja wymyśliłam nowy mazurek, ale nie zrobiłam go jeszcze. Na razie tkwi
w mojej głowie. I wciąż brak czasu, i wciąż ważniejsze sprawy...
--
pa, BasaiBjk

12. Data: 2006-04-12 09:47:37

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"aniared" <a...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

> A ja mam pierwszego gościa w KF... Mentalny KF na te wypociny nie działa,
> a w moim stanie nie chcę się denerwować ;)
> PS. Basiu, konkurs jest na prk :)
>
> --
> Ania

proponuje przeczytac post z 11.04.2006 "HOLOCOUST" tego oszoloma na
pl.soc.polityka (oraz inne jego oszalamiajace posty na tejze grupie).
Niestety, gdyby jego przepisy byly nawet najcudowniejsze, to znajac jego
poglady - sa dla mnie niestrawne.

dudus

13. Data: 2006-04-12 09:51:48

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisał(a):

> O, gratuluję stanu :)

Dziękuję :)

> Ja mam mocny mentalny KF, więc nie muszę innego...

Mój zasadniczo działa... Ale te wierszokleckie wątki z wielkimi literami
w tytule strasznie mnie drażniły. Na jakiś czas odsubskrybowałam nawet
grupę.
Po wrzuceniu do KF, dopóki nikt nie odpowiadał tej osobie, to czułam
się, jakby jej nie było :)

> Widziałam, jest super! Jeśli znajdę wolną chwilkę, może spróbuję.

Fajnie by było, bo frekwencja raczej niezbyt imponująca...

> A ja się zastanawiałam przez moment, czy go nie wysłać z tymi hm,
> utworami na prk i polszczyznę. Ale się ulitowałam ;)

Na prk to on nie pasuje, na polszczyznę też nie bardzo. Jest jakaś grupa
z poezją w tytule, ale też mi ich żal ;) Najlepiej pasowałaby grupa
alt.pl.panslavista :)

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

14. Data: 2006-04-12 09:52:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> wrote in message

> [...]
> pl.soc.polityka (oraz inne jego oszalamiajace posty na tejze grupie).
> Niestety, gdyby jego przepisy byly nawet najcudowniejsze, to znajac jego

Widać Podpuszczaczku, że nie przeczytałes ze zrozumieniem całego wątku.
Albo nie jesteś Polakiem i Słowianinem.

15. Data: 2006-04-12 10:01:28

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać Podpuszczaczku, że nie przeczytałes ze zrozumieniem całego wątku.
> Albo nie jesteś Polakiem i Słowianinem.

Dobra, PLONK.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

16. Data: 2006-04-12 10:03:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> To nic nie da, Basiu...on chyba mnie w miesiac przebil w ilosci
> postow
>
> pierz, co teraz cos slabo ciagnie tu na grupie, choc rozpracowal
> bardzo proste a fajne wraps z pieczarek i cukinii (i zaslupiego
> proszku NIE do fajitas a do tacos, ale tak smao dobre)
> K.T. - starannie opakowana

Wielce Szanowne Panie, nikt nie zmusza Pań do czytania. Wystarczy ominąć.
Ani ja, ani Panie nie są wyłącznymi właścicielkami Usenetu lub nawet tej
grupy.
Ciekawe, czy Panie w pojazdach komunikacji zbiorowej także się rozpychają?
Bo widziałem jak Warsiawianka rozmyślnie popychała kobietę ubraną po wiejsku
i nikt prócz mnie nie ujął się za nią. Widocznie owa Warsiawianka
przyjechała z Mławy czy Grójca (nic nie mam do tych miejscowości) 20 lat
wcześniej. Ale nie znam praw, jakie dzięki temu nabyła, by móc tak traktować
innego człowieka.
Możliwe, że wiedza Pań z tematu kuchnia jest szersza i bardziej
profesjonalna niż moja, ale ja piszę do tych, którzy pytają, a nie obnoszę
się ze znajomością jak i na ile sposobów zjada się krewetki, czy o wyższości
kaparów nad owocami nasturcji...
Piszę do ludzi z problemami do rozwiązania mając swoje inne problemy. A
tutaj bywają osoby, które mogą mieć wpływ na moje. Stąd tematyka spoza nazwy
grupy.

17. Data: 2006-04-12 10:07:26

Od: "dżdżownica" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Na prk to on nie pasuje, na polszczyznę też nie bardzo. Jest jakaś grupa z
> poezją w tytule, ale też mi ich żal ;) Najlepiej pasowałaby grupa
> alt.pl.panslavista :)

co to za dziwne pisanie
Panslavista jest trolem i to jest proste
znowu kucharki pieprzą tu kiedy trzeba zagotować!

dzudzu

18. Data: 2006-04-12 10:53:13

Od: "Gsue" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:2aip32lnloqd1s0eat3iq1vhrt05a8547d@4ax.com...
> On Wed, 12 Apr 2006 10:59:27 +0200, "Panslavista"

> Ale nie koniecznie na patelnie
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Najgorzej, że na grupie ogrody ON też. Sądzę, że Elwis i Expert żyją
wiecznie :(

Pozdrawiam smacznie
Gsue

19. Data: 2006-04-12 10:56:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2006 11:34:28 +0200, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>A ja mam pierwszego gościa w KF... Mentalny KF na te wypociny nie
>działa, a w moim stanie nie chcę się denerwować ;)
>PS. Basiu, konkurs jest na prk :)

W jakim stanie? Nowy Stas lub Danusia???
Ja nie Basia - ale ciekawska - jaki konkurs?

Pierz, co podglada polskie bociany, niemieckei bociany i orlice
(British Columbia) - wszystko na swoich gniazdach. Nie wiem, co
bedzie jak sie wykluja dzieci - juz teraz jestem przykuta d o
kompa (i dziwke trzeba do odlicy...)
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2006-04-12 10:59:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Apr 2006 11:44:11 +0200, BasiaBjk <b...@Q...pl>
wrote:

>Nie w ilości rzecz, Krysiu.
>Twoje posty to akurat lubię...

sie zrumieniilam
jak ta buleczka na masle, albo inna cebula

>A ja wymyśliłam nowy mazurek, ale nie zrobiłam go jeszcze. Na razie tkwi
>w mojej głowie. I wciąż brak czasu, i wciąż ważniejsze sprawy...

No to uwazaj, bo Swieta - zziiiuuuut i przeleca. Ja sie
zastanawiam dlaczego u nas w sklepie nie ma szynek do
pieczenia/gotowania takich wiecej swiatecznych i czy bede musiala
improwizowac nasz piknik. wielki kosz MAM, wiec musze go zapchac,
choc mam podejrzenia w stosunku do psa, ze bedzie jechac na
piknik z nosem w koszu....hhhmmmm

Pierz
K.T. - starannie opakowana

co na wielkanocny stół?
Solona słonina [do Waldka]
sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?
Piekarnik turystyczny
Naczynia do zakwaszonego ciasta