SZALENSTWO

31. Data: 2006-04-12 11:59:11

Temat: Re: SZALENSTWO
Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-04-2006 o 13:39:16 Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> napisał:

> Mysle, ze zwyczajnei sily go opadly...

"Wyprztykał" się...
Zamiast o kuchni, starał się przekonać do swoich poglądów, hmm...
światopoglądowych?
Jako jedynie słusznych, co dziwne i smutne...

Wspaniałych, wesołych, rodzinnych, szczęśliwych i "bogatych"
świąt Wielkanocnych życzę wszystkim!

--
Zdrówka - Wojtek H.

32. Data: 2006-04-12 12:09:28

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dnia 12-04-2006 o 13:32:54 Panslavista <p...@w...pl> napisał:

> "gavron" <"gavron1[wytnij]"@op.pl> wrote in message

> Kracz dalej cieć_wierzu...

Panie Slawisto (bo chyba nie Panslawisto :) ) - obiecałeś kiedyś
opuszczenie tej grupy?
Mam znaleźć źródło, czy zachowałeś pamięć?

I co dalej zamierzasz?

--
Zdrówka - Wojtek H.

33. Data: 2006-04-12 12:11:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> wrote in message
l...
> Witam!

> Panie Slawisto (bo chyba nie Panslawisto :) ) - obiecałeś kiedyś
> opuszczenie tej grupy?
> Mam znaleźć źródło, czy zachowałeś pamięć?
>
> I co dalej zamierzasz?

To był myk i napisałem dlaczego - jestem tu u siebie, trudno to zrozumieć,
że nikt nie jest właścicielem grupy, moderowana też nie jest, nie popełniam
zasadniczo wykroczeń poza psp, ale tam jest polski O'Hyde Park, podobnie jak
na scp. Mam więc prawo tu być nawet jeżeli komuś się to nie podoba. Tym
bardziej, że mnie zaproszono tutaj właśnie do udzielania porad w zakresie
kulinariów polskich...

34. Data: 2006-04-12 12:15:31

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a) 12/04/2006 14:11:

> [...]
> na scp. Mam więc prawo tu być nawet jeżeli komuś się to nie podoba. Tym
> bardziej, że mnie zaproszono tutaj właśnie do udzielania porad w zakresie

1. Popełniasz wykroczenia. Jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy, oznacza to
że jesteś zupełnie zielonym usenetowcem. Wiesz co to netykieta? Na grupach
pisze się na temat. A pseudoerotyki na ogólnodostępnej grupie to dodatkowo
złamanie prawa, nie tylko netykiety

2. Sam napisałeś: "zaproszono tutaj właśnie do udzielania porad w zakresie
kulinariów polskich". No właśnie. Udzielaj sobie porad. Ale te pseudopoezje
i antysemickie wycieczki wysyłaj na inną grupę.

3. Nie wiem co to myk, dla mnie to było kłamstwo.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

35. Data: 2006-04-12 12:30:58

Temat: Panslaviście już dziekujemy!
Od: "dżdżownica" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To był myk i napisałem dlaczego - jestem tu u siebie, trudno to zrozumieć,

PRAWDA! Trudno to zrozumieć!!

Ale to dynamiczna grupa - już niejednego trolla i inne "madziowe" zachowania
udało się z tej grupy wycofać!

Powiem po mojej męskiej stronie!

SPIERDALAJ STĄD!

Nikt tu cię nie chce!

dżdżownica

36. Data: 2006-04-12 12:41:53

Temat: Na ryby...
Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze pisac w swoim imieniu...
Mars

37. Data: 2006-04-12 12:44:42

Temat: Re: Panslaviście już dziekujemy!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dżdżownica" <d...@o...pl> wrote in message

> PRAWDA! Trudno to zrozumieć!!
>
> Ale to dynamiczna grupa - już niejednego trolla i inne "madziowe"
> zachowania udało się z tej grupy wycofać!

> [...]

Z dżdżownic można przyrządzić znakomity koktajl po zmiksowaniu w mikserze
czy blenderze... Przyprawić do smaku.

38. Data: 2006-04-12 12:44:51

Temat: Re: Na ryby...
Od: "dżdżownica" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> prosze pisac w swoim imieniu...
> Marsjanin
Marsjaninie
zielony ufoludku zbyt krótko jesteś z nami
czyli jesteś za krótki

dżdżownica

39. Data: 2006-04-12 12:45:54

Od: "Wojtek H." <s...@p...ciach.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dnia 12-04-2006 o 14:15:31 notujaca <n...@g...pl> napisał:

> [...]
> pseudopoezje
> i antysemickie wycieczki wysyłaj na inną grupę.
>
> 3. Nie wiem co to myk, dla mnie to było kłamstwo.

Myk - to właśnie kłamstwo "do odkręcenia" dla Słowian z niezdrowym
zadęciem o nazwie "Pan" :-)

A ode mnie - Twoja Panie Slawista wiedza kulinarna nie wykracza poza
wiedzę książkową (raczej googlową - boś technokrata?) - bez doświadczeń
w interesujących mnie fragmentach.
To może być komuś przydatne, ale znając grupę od paru lat - poradzi sobie
w tym bez Ciebie. To może dotrzymasz słowa?
A jeśli chcesz być tutaj - _wyłącznie_ kuchnia i nic poza tym.

--
Zdrówka - Wojtek H.

40. Data: 2006-04-12 12:47:02

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica napisał(a):

> Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Marsjaninie
> zielony ufoludku zbyt krótko jesteś z nami
> czyli jesteś za krótki
>
> dżdżownica

ze 3 lata ;)
pod marsjaszem moze dwa...
sprawdze...
Mars

co na wielkanocny stół?
Solona słonina [do Waldka]
sałatka jarzynowa z jogurtem? ze smietana?
Piekarnik turystyczny
Naczynia do zakwaszonego ciasta