Są darze i są daże. A także sondaże.

11. Data: 2007-10-18 22:29:55

Temat: Re: Są darze i są daże. A także sondaże.
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

assembler pisze:

> Na swoim widzimisię ale koniecznie po winie.

po winie, to ja wygrywam w przedbiegach

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

12. Data: 2007-10-18 22:40:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości

Bardzo ciekawy artykuł o sondażach i sondażowniach - na stronach PGB -
ośrodka, który najtrafniej przewidział wyniki ostatnich wyborów.

http://www.pgb.org.pl/PUBLIKACJE/grupa_trzymajaca_so
ndaze.pdf

Co może być ciekawego w artykule napisanym przez Lisiewicza, który jest tubą
"IV rp"?
Obiektywne gazety przeglądasz... ;)
Typowy artykuł pisany na zamówienie. Przeczytałem jednak z zainteresowaniem,
bo jestem z branży. Większych bzdur już nie można chyba wymyśleć. Trzeba
chociaż trochę socjologii liznąć, żeby pisać o metodach badania opinii
społecznych. Najlepsze jest to, że Lisiecki pewnie myśli, że wie, jak to się
robi! <LOL>

michał

13. Data: 2007-10-18 23:05:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
ndaze.pdf

> Co może być ciekawego w artykule napisanym przez Lisiewicza, który jest

tam na pewno nie ma nic ciekawego dla tub III RP

> Obiektywne gazety przeglądasz... ;)

przeglądam różne. GP też. artykuł znalazłem na stronie sondażowni PGB,
której sondaże sprawdziły się ostatnio najbardziej. masz jakieś zarzuty
co do tego?

> Typowy artykuł pisany na zamówienie.

czyje? w jakim interesie?

> [...]
> metodach badania opinii społecznych. Najlepsze jest to, że Lisiecki
> pewnie myśli, że wie, jak to się robi! <LOL>

ogromna część artykułu nie dotyczy metodologii - a sondażowni i kwestii
właścicielskich. Co do kwestii metodologicznych, opisywanych przez
autora - nie sposób się z nimi nie zgodzić.
najlepiej by było, gdybyś konkretnie napisał, z czym się nie zgadzasz
kolego z branży. nie wiem co myśli lisiewicz, ale skoro ty to wiesz, to
zdradź mi jaką metodologię stosujesz, aby się tego dowiedzieć.

więcej konkretów człowieku.

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

14. Data: 2007-10-19 07:10:44

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> czy na swoim widzimisię?

tak, na swoim widzimisię

gawreon

15. Data: 2007-10-19 07:21:38

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@g...com>
ps.com

> Bardzo ciekawy artykuł o sondażach i sondażowniach - na stronach PGB -
> ośrodka, który najtrafniej przewidział wyniki ostatnich wyborów.

> [...]

No to dwa najnowsze sondaże PGB:

(1) 15-17.10.2007 r., próba łączna 1601 osób, w tym sondaż uliczny 1300 i
ankieta pocztowa 301, w nawiasie zmiana w stosunku do poprzedniego
(09-10.10)
[debata Tusk-Kaczyński 12.10, debata Tusk-Kwaśniewski 15.10, konferencja
Kamińskiego w sprawie Sawickiej 16.10, publiczne szlochy tej ostatniej
17.10]

Prawo i Sprawiedliwość 32% (-4pp)
Platforma Obywatelska 32% (+2pp)
Lewica i Demokraci 20% (+2pp)
Polskie Stronnictwo Ludowe 6% (0)
Liga Polskich Rodzin (LPR, UPR, PR) 6% (0)
Samoobrona 4% (0)
Polska Partia Pracy 0% (0%)

(2) 16-17.10, sondaż dla Superexpressu, brak danych o próbie i metodzie na
stronie SE (uzupełnię później ze strony pgb), w nawiasie zmiana w stosunku
do poprzedniego dla SE (08-10.10):

Platforma Obywatelska: 32,9% (+0,3pp)
Prawo i Sprawiedliwość: 32,7% (-2,3pp)
Lewica i Demokraci: 18,2% (+2,1pp)
Polskie Stronnictwo Ludowe: 6,1 (+0,5pp)
Liga Polskich Rodzin (LPR, UPR, PR): 5,6 (-0,4)
Samoobrona: 4,0 (-0,4pp)

http://www.se.com.pl/se/index.jsp?place=mainLead&new
s_cat_id=1585&news_id=169732&scroll_article_id=16973
2&layout=1&page=text&list_position=1
http://www.pgb.org.pl/KOMUNIKATY/PGB_2007_24.pdf

Gawreon

16. Data: 2007-10-19 08:29:02

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

http://trener.salon24.pl/

Ty naprawdę interesujesz sie polityką.:)
Od dziś robię sobie cisze przedwyborczą i już nic nie czytam.
Choć rano w Gazecie METRO przeczytalam ciekawą wypowiedz psychologa prof.
Milskiej-Wrzesińskiej na temat rządzących.
Nie zacytuję bo wyrzuciłam gazetę. Jak kogoś interesuje i przechodzi koło
metra w wawie, to niech sobie przeczyta.

Z innej beczki,
dla wszystkich:
http://www.pajacyk.pl/o_programie.php
Też ciekawe.

pozdr
o.

17. Data: 2007-10-19 08:39:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon pisze:

> [...]
>
> tak, na swoim widzimisię

nie posiadam takiego luksusu jak swoje widzimisię

--
http://smutki.patrz.pl/
http://psphome.dhtml.pl/

Ś.P. Stirlitz

18. Data: 2007-10-19 08:42:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Ty naprawdę interesujesz sie polityką.:)
> Od dziś robię sobie cisze przedwyborczą i już nic nie czytam.

naprawdę to interesuje się gawron i kamnez
a ja tylko taram się być do nich zawsze w opozycji :)

> Choć rano w Gazecie METRO przeczytalam ciekawą wypowiedz psychologa prof.
> Milskiej-Wrzesińskiej na temat rządzących.

a w jakim tonie generalnym? bo do konstancina metro nie kursuje
a i w lublinie, do którego się zaraz wybieram, również

--
http://smutki.patrz.pl/
http://trener.blog.pl

Ś.P. Stirlitz

19. Data: 2007-10-19 08:58:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> nie posiadam takiego luksusu jak swoje widzimisię

raczej nie pozwalasz go sobie [być może] dostrzec ;)

20. Data: 2007-10-19 09:18:59

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naprawdę to interesuje się gawron i kamnez
> a ja tylko taram się być do nich zawsze w opozycji :)

Nic złego w interesowaniu sie polityką. Wręcz przeciwnie. :)
Swiadomość obywatelska itd. Własne zdanie. Same pozytywy.

> a w jakim tonie generalnym? bo do konstancina metro nie kursuje
> a i w lublinie, do którego się zaraz wybieram, również

W tonie krytycznym wobec Kaczyńskiego.
Mam okreslić bliżej?
Nie chcę cytować z pamięci bo coś przeinaczę ale było o "deprywacji
moralnej".
Ze może sie zdarzyć każdemu w dowolnym momencie. I że wtedy cele zaczynaja
uświęcać środki.
I że kobiety tejże deprywacji ulegaja bardziej na tle emocjonalnym, a
mężczyźni na tle "ideowym".

Konstancin powiadasz? Spokojnie, bez zgielku itd?

Metro mam niedaleko, ale i tak zdążyłam cała zmoknąc, bo oczywiscie nie
wzielam parasola.
I teraz siedze w mokrych ciuchach. Grrr.
Milej podrozy do lublina.

pozdr
o.

oferty pracy dla psychologów