Re: Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY

Data: 2011-10-18 06:57:05
Temat: Re: Są kobiety dla których jestem NAJDROŻSZY
Od: zażółcony <r...@c...pl>

W dniu 2011-10-18 01:44, Przemysław Dębski pisze:
> Najdroższy,

A po polsku to będzie tak:

Jesteśmy mafią, która potrzebuje szarych ludzików
do prania brudnych pieniędzy. Musimy wyprowadzać duże
kwoty (pochodzące np. z kradzieży, włamań na konta bankowe
itp) na bezpieczne konta, ale żeby utrudnić działania
organom ścigania, robimy to przez wykonywanie wielu
przelewów pośrednich przez konta 'zwykłych obywateli'.
Jeśli jesteś takim 'zwykłym obywatelem' to zgłoś się
do nas, my przelejemy na Twoje konto sporą sumkę
i przekażemy Ci numer konta, na który powinieneś
te pieniądze przesłać dalej. Oczywiście nie za darmo
- po drodze możesz sobie zatrzymać, powiedzmy 10%.
Oczywiście na początku transakcje będą niewielkie ...
Ale jeśli nie pojawi się u Ciebie w domu szybko policja
i nie zostaniesz oskarżony o współudział w przestępstwie,
to możliwe, że zobaczysz i coś większego ...