Sadzenie thui + agrowłóknina

11. Data: 2013-05-09 19:58:19

Temat: Re: Sadzenie thui + agrowłóknina
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 maja 2013 18:05:07 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> A gdzie tu kombinowanie? Ja wiem swoje
Dlatego Tobie nie piszę co i jak bo dyskusje z Tobą z reguły są bez sensu- jestes
niereformowalna;)

12. Data: 2013-05-09 21:34:58

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
W dniu czwartek, 9 maja 2013 17:17:46 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> mikoryzowanych i hodowanych. Tak ze wiesz...
Kombinuj dalej;)

Jak tujki będą wielkości sadzonek truskawek, to można je sadzić nacinając w
tkaninie krzyżyki. Jak będą większe, to lepiej jest najpierw posadzić tujki,
a następnie położyć obok tujek pas tkaniny i w odstępach jak są posadzone
tujki nacinać tkaninę od brzegu do środka. Piszę to z pozycji praktyka, a
nie teorii. Zastosuj agrotkaninę polipropylenową szerokości 105 cm. Cena
detaliczna powinna być w okolicach 3 zł za mb. Masz gwarancję wytrzymałości
na 5 lat jeżdżenia ciągnikiem po niej.

Leszek

13. Data: 2013-05-09 22:09:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 May 2013 10:58:19 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> Dlatego Tobie nie piszę co i jak bo dyskusje z Tobą z reguły są bez sensu- jestes
niereformowalna;)

Tia, bo prawdziwe dyskusje mają na celu reformowanie innych :->
--
XL

14. Data: 2013-05-09 22:11:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 May 2013 21:34:58 +0200, Leszek Serdyński napisał(a):

> Jak tujki będą wielkości sadzonek truskawek, to można je sadzić nacinając w
> tkaninie krzyżyki. Jak będą większe, to lepiej jest najpierw posadzić tujki,
> a następnie położyć obok tujek pas tkaniny

No więc jednak!
--
XL

15. Data: 2013-05-10 07:59:22

Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Truskawki to ja tak sadziłam (dwa grzebnięcia łopatką), no ale nie
> drzewka,
> no sorry jednak nie.

Moje tujki będą miały wysokość 30-40cm :)

16. Data: 2013-05-10 11:12:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 May 2013 07:59:22 +0200, gucio napisał(a):

> Moje tujki będą miały wysokość 30-40cm :)

Czabyło tak od razu :-D
--
XL

17. Data: 2013-05-10 12:23:50

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 maja 2013 11:12:19 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Czabyło tak od razu :-
Czabyło od razu nie pisac że się nie da jak sie da;)

18. Data: 2013-05-10 12:30:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan gucio napisał:

> Moje tujki będą miały wysokość 30-40cm :)

O Miczurinie powiadano, gdy kto pytał jaką mąż ten uczony zginął śmiercią,
że spadł z truskawki i skręcił kark.

--
Jarek

19. Data: 2013-05-11 22:03:20

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moje tujki będą miały wysokość 30-40cm :)

To ma małe znaczenie. Znaczenie ma wielkość bryły korzeniowej. Mogą to być
rośliny (wypędzone) w doniczkach P9 i wtedy możesz je sadzić jak truskawki.
Mogą to też być rośliny z porządnej szkółki gruntowej, które były przycięte
za młodu i rosną na 3-4 pędy (takie fajne grubaski). Mogą mieć bryłę
korzeniową średnicy 30 cm i wtedy sadź moją metodą.

Leszek

Żurawie
Gryzące muszki
szczepienia