Sadzonki jeżyn

1. Data: 2008-10-20 12:30:52

Temat: Sadzonki jeżyn
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niedawno pytałem o rozmnażanie jeżyn.

Ostatnio zobaczyłem, że kalus już jest, ale korzeni brak, przeniosłem więc
doniczki do mieszkania, bo w foliaku pewnie im za zimno.

Co dalej z tym robić? Potrzymać aż korzenie będą i potem na dwór?

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2008-10-21 10:06:20

Temat: Re: Sadzonki jeżyn
Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2008, Agent 0700 wrote:

> Witam
>
> Niedawno pytałem o rozmnażanie jeżyn.

O jakie rozmnażanie z Jerzym Ci chodzi?

> Ostatnio zobaczyłem, że kalus już jest, ale korzeni brak, przeniosłem więc
> doniczki do mieszkania, bo w foliaku pewnie im za zimno.
>
> Co dalej z tym robić? Potrzymać aż korzenie będą i potem na dwór?

Zostaw w folii. Co ma być to będzie.

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2008-10-23 19:28:09

Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżyn nie trzymać w mieszkaniu... Tymbardziej, że jeszcze nie ma mrozów, ani
nawet przymrozków.

żółknące sosny :(
jak to zywoplot [?]
Czy moge jeszcze robić trawnik?