Jesienne sadzenie róż i obornik

1. Data: 2008-10-15 20:35:33

Temat: Jesienne sadzenie róż i obornik
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę sadził za parę dni moje pierwsze róże.
Wśród wielu porad dotyczących sadzenia róż przewija się temat obornika który
warto dorzucić do dołka podczas sadzenia.
Oczywiście nie na korzenie ale na spód dołka, na to warstwa ziemi i potem
sadzonka.
Jedni twierdzą że ma to sens inni że nie należy tego w żadnym wypadku robić.

Nie wiem jak postapić, zawsze wydawało mi się że po posadzeniu nawozi się bardzo
oszczędnie aby trochę 'pomęczyć' rosliny składniając je do poszukiwania
składników pokarmowych i tym samym dobrego ukorzenienia się.
Może ten obornik to ma być taki wabik ?

TomekD

2. Data: 2008-10-15 21:54:52

Temat: Re: Jesienne sadzenie róż i obornik
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Oct 2008 22:35:33 +0200, TomekD napisał(a):

> Może ten obornik to ma być taki wabik ?

Może, ale działa. Róze żarłoczne są i chociaż mam zasobną glebę, to jednak
zdecydownie lepszy start miały te sadzone właśnie metodą jaką opisałeś.
Jeśli masz obornik pod ręką to dawaj, nie ma nic lepszego:)

Pozdrawiam,
Marta

Czy przycinać liście juki?
DRZEWA CHORUJĄ?