Salatka z tunczyka

1. Data: 2008-03-02 13:19:06

Temat: Salatka z tunczyka
Od: "Olila" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakis sprawdzony przepis na salatke z tunczyka?
Najlepiej z ryzem, ogorkami i rzodkiewka - znacie taki?
Z gory dziekuje.
--
O.

2. Data: 2008-03-02 22:52:49

Temat: Re: Salatka z tunczyka
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olila" napisał:

> Czy macie jakis sprawdzony przepis na salatke z tunczyka?
> Najlepiej z ryzem, ogorkami i rzodkiewka - znacie taki?

Skoro masz produkty, to eksperymentuj, kobieto (mnie bardziej do tego
pasuje jakiś lekki winegret na cytrynie niż majonez). Ja poczytałam
parę przepisów i dziś eksperymentalnie odgrzałam sobie na obiad ryż w
zalewie z brzoskwiń, a do tego była grillowana pierś kurzęca z
brzoskwiniami oraz sosem jogurtowo-mleczkokokosowym z dużą ilością
curry. Trawy cytrynowej niestety nie miałam, ale i tak było smakowite
:)
A sałatki z tuńczyka uwielbiam najprostsze: z brzoskwiniami z puszki i
sosem majonezowo-koncentratopomidorowym albo z groszkiem, ogórkiem
konserwowym i majonezem (+ dużo pieprzu).

--
Pozdrawiam - Aicha
"czyżby zazdrość?

3. Data: 2008-03-03 17:25:52

Od: "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wariacji jest dużo... nasza ulubiona : ugotowana torebka ryżu, puszka
tuńczyka w oleju, kukurydza z puszki, konserwowa papryka, ser żółty utarty
na grubych oczkach, majonez, sól i pieprz, ilości produktów w zależności od
upodobania.
Poza tym już temat chyba był ;)

Magda

4. Data: 2008-03-03 19:52:24

Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Risotto z tuńczykiem i zielonym mrożonym groszkiem (z puszki jest do bani).

--
"Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
wygląd lichy i durnowaty tak,

Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

5. Data: 2008-03-04 00:26:22

Od: "Hania" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwie torebki ryżu, 3 puszki tuńczyka, puszka groszku, puszka kukurydzy,
ogórki kiszone i majonez. Popieprzyć, posolić i dodać trochę tartego chrzanu
do smaku, żeby była ostrzejsza.

Pozdrawiam Hania
http://www.polnocnywiatr.dog.pl

6. Data: 2008-03-04 10:09:08

Od: "Lotos" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> by swoim pojmowaniem istoty sprawy
> nie peszył przełożonego".
>
> Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.
Puszka odsączonego tuńczyka obojętnie czy w sosie własnym czy w oleju,
puszka odsączonej kukurydzy,
mała puszka odsączonego ananasa pokrojonego w kawałki ( kostki),
pęczek, pokrojonej, zielonej pietruszki,
parę łyżek majonezu (obojętmie jakiego ) ale żeby nie było za rzadkie
i to wszystko, rzadnych przypraw, wymieszać dokładnie i przynajmniej na 1
godz. do lodówki - pycha.

7. Data: 2008-03-20 16:06:50

Od: "GiveMeHugInc." <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wariacji jest dużo... nasza ulubiona