Salceson z Wasabi :-D

1. Data: 2006-03-31 21:41:00

Temat: Salceson z Wasabi :-D
Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Są tu zwolennicy Sushi? Mam nadzieję, że nikogo nie urażę sprofanowaniem
zielonej pasty, ale właśnie z powodu braku chrzanu posmarowałem sobie kanapkę z
salcesonem pastą wasabi:-), które leży u mnie już od dłuższego czasu razem z
resztą składników, która miała być na drugą porcję sushi. Po spróbowaniu
pierwszej przeze mnie zrobionej drugiej porcji chyba już nie będzie:-D

Mówią, że shushi to najlepsze jedzenie na świecie, ale ja Wam powiem. Nie ma to
jak kanapka ze smalcem i ogórkiem kiszonym:-)

pozdrawiam serdecznie

2. Data: 2006-04-02 15:48:47

Temat: Re: Salceson z Wasabi :-D
Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@w...pl> napisał(a):

> Są tu zwolennicy Sushi? Mam nadzieję, że nikogo nie urażę
> sprofanowaniem zielonej pasty, ale właśnie z powodu braku chrzanu
> posmarowałem sobie kanapkę z salcesonem pastą wasabi:-),

Spróbuj też z boczkiem. Ja uzywam wasabi często do kanapek, jest
znakomitym kompromisem jak ktos sie nie moze zdecydować, czy z musztardą
czy z chrzanem ;)

Bardzo dobrze sie tez sprawdza do kanapek, które gdzieś ze soba
zabieramy, wystarczy tego odrobinka i nie wycieka jak sie scisnie
kanapkę :)

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

3. Data: 2006-04-02 16:54:42

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Piotrowski napisał(a):

> Bardzo dobrze sie tez sprawdza do kanapek, które gdzieś ze soba
> zabieramy, wystarczy tego odrobinka i nie wycieka jak sie scisnie
> kanapkę :)

Ja ostanio jadłam jałowcowa z wasabi;-)

--
Gosia