Salon mebli kuchennych w Poznaniu

1. Data: 2007-02-07 19:15:56

Temat: Salon mebli kuchennych w Poznaniu
Od: "Maciek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Od dluzszego czasu zabieram sie do remontu kuchni i wlasnie
zaczalem szukac mebli. Czy mozecie polecic mi jakis salon mebli
kuchennych w okolicach Poznania, z ladnymi meblami w przystepnej
cenie. Slyszalem ze dobre meble sa w Domeksie, ale nie wiem gdzie maja
swoja siedzibe. Kiedys mieli na ul. Bukowskiej, ale teraz jest tan juz
cos innego.

Pozdrawiam Maciek

2. Data: 2007-02-08 14:25:40

Temat: Re: Salon mebli kuchennych w Poznaniu
Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@v...googlegroups.co
m>,
"Maciek" <p...@i...pl> wrote:

> [...]
> cenie. Slyszalem ze dobre meble sa w Domeksie, ale nie wiem gdzie maja
> swoja siedzibe. Kiedys mieli na ul. Bukowskiej, ale teraz jest tan juz

Milem o dnich meble, byly drogie i f=do tego schodzil kolor z
lakierowanych frontow z mdfu (wybralem bardzo intensywnyy zolty i chyba
nie do konca ich dostawca mial opanowana technologie). Dwa razy w ciagu
gwarancji fronty byly zdejmowane i jechaly do fabryki.
Teraz kupilem meble w salonie na Dolnej Wildzie kolo sklepow nurowych,
ale nie byly tanie - w ksztalcie literki U - 6 m - 2.5 m - 6 m = kolo 20
tysiecy. sprawdzilem kilka sklepow i to co mi sie podobalo kosztowalo
wlasnie 16-20 tys. byle czego nie bralem (byle co to dla fronty z niby
drewna z frezem typu "ekran") :)

Kris

Drzwi łazienkowe...
Impregnacja naftaliną ?
Zmywarka Amica ZIA 6428 - jakim cudem wchodzi w nią 10 kompl. naczyń?
Plama z pigmentu - HELP
klej, kinkiet , lustro???