Re: Samobójstwo

Data: 2000-11-24 08:11:08
Temat: Re: Samobójstwo
Od: "jacob bekker" <j...@f...net>

"Marcin Kielesiński" <m...@c...pl> wrote in message
news:yam8361.210.1474570488@canpol.pl...
> Witam serdecznie Mechanik ! :)

> Wytłumacz mi - po cholerę się męczyć na tym świecie?

To czy sie ktos meczy czy nie, jesli to nie jest choroba fizyczna polaczona
z bolami, zalezy od tego, jak kto na to patrzy.
Dla jednego (lenia) meka jest, ze musi pracowac, by zarobic na chleb a dla
drugego szczesciem jest, ze ma prace i moze wyzywic swoja rodzine. To jest
tylko jeden przyklad z wielu.

Jeśli ktoś chce
> skończyć ze sobą, to nie powinno mu się tego zabraniać, nie powinno
> się mu na siłe narzucać życia. W koncu jesteśmy wolni?
> To jest wybór. Jak każdy inny.

Nikt nie moze (nawet, jakby chcial) nikomu narzucac zycia na sile; mozna
tylko komus doradzic by zaniechal swoje samobojcze zamiary.

Pozdrawiam,
jakub>