Samobójstwo z miłości

1. Data: 2001-03-19 09:36:46

Temat: Samobójstwo z miłości
Od: "RaveMan" <r...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na skraju popelnienia tego czynu.. co wy o tym sadzicie?

--
Posdhaffiam

Rejf

P.S. Kochani ja was kocham!!!

When you can't see the angles no more..
You're in troubles baby.. you're in troubles
--------------

1. Data: 2001-03-19 09:47:13

Temat: Re: Samobójstwo z miłości
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaveMan" <r...@s...prv.pl> napisał w wiadomości
> Jestem na skraju popelnienia tego czynu.. co wy o tym sadzicie?
>
> P.S. Kochani ja was kocham!!!

Czy to z milosci do Nas;) ?
Eva

1. Data: 2001-03-19 09:52:38

Od: "RaveMan" <r...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))) Nie... was niestety spotykam dzisiaj po raz pierwszy.... z milosci do
kobiety...

1. Data: 2001-03-19 09:55:02

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-))) Nie... was niestety spotykam dzisiaj po raz pierwszy.... z milosci do
> kobiety...

To niezle trafiles:))).
Lepiej zakochaj sie w Nas i bedziesz mial problem z glowy!
Eva

1. Data: 2001-03-19 10:15:20

Od: "RaveMan" <r...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

O tak.. glowe to ja juz stracilem... doszczetnie.. i tak minelo na tyle
czasu ze normalny czlowiek po tym wszystkim mial by problem z glowy :-)
(jeszcze definicja - jak zachowuje sie normalny czlowiek, ale to juz inna
dyskusja)

1. Data: 2001-03-19 13:45:52

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem na skraju popelnienia tego czynu.. co wy o tym sadzicie?

Uwazam, ze nie powinienes tego robic.

Jezeli potrzebujesz wiecej wsparcia, to powinienes troche szerzej opowiedziec
na czym polega Twoj problem.

Bo w tej chwili przypominasz gostka, ktory dzwoni do serwisu komputerowego mowi:
"-Ratunku, moj komp nie dziala"
"-Ale dlaczego nie dziala?"
"-Bo nie dziala..."

Trudno cos wiecej poradzic takiej osobie :(

A jest tyle pieknych;) powodow, dla ktorych mozna byc nieszczesliwym "z
milosci", ze trudno zgadywac jaki jest Twoj.

Kochasz ja a ona Ciebie nie?

Zelig9

1. Data: 2001-03-19 14:02:55

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazam, ze nie powinienes tego robic.

No pewnie, ze nie. Jesli to zrobi, to w ten sposob sprawi, ze ta dziewczyna
go juz nigdy nie pokocha, a przeciez chodzi zupelnie o cos przeciwnego.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-03-19 14:12:02

Od: "RaveMan" <r...@s...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm :-)

Otoz sprawa jest prosta.. jak kobiecie pokazac ze nie jest sie takim jakim
sie bylo ostatnio.... Jak odwrocic calkowicie bieg wydarzen, kiedy Ona ma o
tobie zdanie czlowieka ktory nie jest nic wart a nie zwraca juz na ciebie
uwagi? Kiedy byla z toba przez 6 miesiecy i nagle cie rzuca... Kiedy odbiera
Cie w ten sposob ze ty ja ignorujesz i traktujesz jak ku...ę? Mimo ze
istotnie tak to moze wygladac.....

1. Data: 2001-03-19 14:22:37

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> ... Mimo ze istotnie tak to moze wygladac.....

Czyli jednak masz problem nie z milosci,
tylko przez milosc. To roznica.

Czarek

1. Data: 2001-03-19 14:26:55

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odbiera
> Cie w ten sposob ze ty ja ignorujesz i traktujesz jak ku...ę? Mimo ze

Przepraszam, ale czy sądzisz, że samobójstwo odwróci bieg wydarzeń i pokaże
kobiecie, że nie jest się takim, jakim się było ostatnio?

Choose your future.
Choose life.

Przyjaźń a miłość
Zastanawiające zgadnienie....
Masiu-jesli czytasz jeszcze psp, napisz co u Ciebie
Re: Przyjaźń a miłość
Co sadzicie o afirmacjach?