Samobójswo Tokarczuka

11. Data: 2003-10-05 17:24:56

Temat: Re: Samobójswo Tokarczuka
Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz, niewazne, czy zakontraktowal tyle czy tyle.. Wazne,ze on niezyje a
Ty
> probujesz sie z tego nabijac..

dlaczego uwazacie, ze jak ktos umarl to trzeba od razu go gloryfikowac?
wcale nie musze, ba, nawet nie powinienem miec szacunku
do kazdego zmarlego...
to tak jakby zabili osame bez sadu, a Wy byscie napisali ze to
biedny meczennik zamordowany przez globalistow..
no troche moze sie zagalopowalem z tym porownaniem, ale
cos w tym jest ;o)

btw, dla mnie czlowiek ktory popelnil samobojstwo, to czlowiek z jajami.
ogolna opinia jest, ze to tchorz nie potrafiacy stawic czola problemom
codziennym, ale jestem pewien, ze gdyby nie strach przed zyciem
posmiertnym, polowa ludzi by sobie strzelila w leb.. i moze dobrze by bylo.

--
pozdrawiam,

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

ps., zeby bylo TG: po jakim czasie smarowac blizne contratubexem? :O)

12. Data: 2003-10-05 17:29:54

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C.Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chyba to lekko niesmaczne, budować prowokację na czyjejś śmierci...
> Nie pozdrawiam - bardzo zdegustowana.....

Wy swoje ja swoje. Poczytajcie komentarze na którymkolwiek z portali.
Zobaczycie opinie przeciętnych internatów.

z mojej strony EOT (dyskusja a w zasadzie jej brak idzie na złe tory)

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

13. Data: 2003-10-05 17:33:26

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> Zobaczycie opinie przeciętnych internatów.

Głupi OE - internaUtów ma być :-)

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

14. Data: 2003-10-05 17:40:34

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji <mamak112@USUN_TOwp.pl> napisał(a):

> Zobaczycie opinie przeciętnych internatów.

A czy przeciętny internauta znał Pana Tokarczuka?

> z mojej strony EOT (dyskusja a w zasadzie jej brak idzie na złe tory)

dyskusja na złych torach się zaczęła.

15. Data: 2003-10-05 17:43:11

Od: Rafał Banaszkiewicz <r...@n...junglist.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamak z Galicji <mamak112@USUN_TOwp.pl> Wyskrobał(a):

> [...]
> Zobaczycie opinie przeciętnych internatów.
>

> z mojej strony EOT (dyskusja a w zasadzie jej brak idzie na złe tory)

opinie z "purtali" sa lekko mowiac ponizej poziomu pasków przeciętnego
drecha ;)

--
http://www.photosig.com/go/users/view?id=119394

16. Data: 2003-10-05 17:47:17

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Banaszkiewicz" <r...@n...junglist.art.pl> napisał w
wiadomości news:slrnbo0m0s.5ai.rafal@pulaski.gmtstudio.com...

> opinie z "purtali" sa lekko mowiac ponizej poziomu pasków przeciętnego
> drecha ;)

Nie ma lepszej dawki humoru niż poczytać wpisy na wszelkich portalach.
Zawsze gdy dzieje się coś ciekawego, niestandartowego w kraju jest wysyp
doskonałych tekstów.

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

17. Data: 2003-10-05 17:53:12

Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> btw, dla mnie czlowiek ktory popelnil samobojstwo, to czlowiek z jajami.
Mam nadzieję, że ty masz jaja i to udowodnisz wkrótce!

SzM

18. Data: 2003-10-05 18:01:46

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie ma lepszej dawki humoru niż poczytać wpisy na wszelkich portalach.
> Zawsze gdy dzieje się coś ciekawego, niestandartowego w kraju jest wysyp

Mowiac szczerze nie bardzo mnie cieszy czytanie debilnych komentarzy po
czyjejs smierci. Dalej do Ciebie nie dotarlo?

casus

19. Data: 2003-10-05 18:07:10

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> czyjejs smierci. Dalej do Ciebie nie dotarlo?

NIe znasz pojęcia - poczucie humoru.
Zresztą nie pisałem konkretnie o Tokarczuku, a ogólnie.
Mnie bawią wpisy i już.

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

20. Data: 2003-10-05 18:44:43

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> NIe znasz pojęcia - poczucie humoru.
> Zresztą nie pisałem konkretnie o Tokarczuku, a ogólnie.
> Mnie bawią wpisy i już.
> Mamak z Galicji

To moze wroc na irca - mam wrazenie, ze tutaj trudno zrozumiec Twoje
poczucie humoru. Zwlaszcza pisanie o nim pod innym, tragicznym tematem.
Skoncz juz te farse.

casus

CRP
Mikrokrazenie?