Samoopalaczem w salonie kosmetycznym

1. Data: 2003-06-02 11:52:40

Temat: Samoopalaczem w salonie kosmetycznym
Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w salonach kosmetycznych wysmarują mnie samoopalaczem? ;-)

1. Data: 2003-06-02 11:54:11

Temat: Re: Samoopalaczem w salonie kosmetycznym
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata wrote:
> Czy w salonach kosmetycznych wysmarują mnie samoopalaczem? ;-)

Najlatwiej bedzie jak pojdziesz do najblizszego i tam zapytasz :-)
bo chyba nic ci nie przyjdzie z tego, ze moja kosmetyczka jak ja
poprosilam to mnie posmarowala... ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-02 12:01:15

Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>jak ja
>poprosilam to mnie posmarowala... ;-)

I jaki efekt? Czy użyła profesjonalnego kosmetyku?
Chodzi mi też o zapach. Wszystkie samoopalacze jakich używłam do tej pory
pachniały trochę nie teges, szczególnie jak było bardzo ciepło.

1. Data: 2003-06-02 12:08:59

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata wrote:

> I jaki efekt?
IDEALNY! :-)
Wiem, bo przedtem probowalam sie sama posmarowac i moglam porownac
rezultaty ;-)

> Czy użyła profesjonalnego kosmetyku?
Nie, mojego wlasnego avonowskiego samoopalacza w spraju

> Chodzi mi też o zapach.
Ten pachnie slicznie :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-02 12:15:43

Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to uratowałaś mi życie. Mam nadzieję, że będzie to się nadawać pod białą
suknię. Wychodzę za mąż, a opalam się raczej marnie.
Wielkie dzięki

1. Data: 2003-06-02 12:34:26

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata wrote:
> No to uratowałaś mi życie. Mam nadzieję, że będzie to się nadawać pod białą
> suknię. Wychodzę za mąż, a opalam się raczej marnie.
> Wielkie dzięki
> Pozdrawiam

Pamietaj tylko, zeby przed samoopalaniem zrobic depilacje i peeling,
rowniej sie pokryje.
A w ogole to moze umow sie na 'samoopalanie probne' (analogicznie do
makijazu probnego ;-) ) zobaczysz czy cie rowno i ladnie lapie kolorek i
jak dlugo sie utrzymuje. Z mojego doswiadczenia wynika, ze najladniej
sie wyglada w pierwsze dwa dni po posmarowaniu.

Wszystkiego najlepszego :-)
ISIA

1. Data: 2003-06-02 15:55:12

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Czy w salonach kosmetycznych wysmarują mnie samoopalaczem? ;-)

Czytalam ostatnio o profesjonalnych kosmetykach samoopalajacych St. Tropez (w
niemieckim Galourze bylo).
Mozna te kosmetyki kupic przez internet, ale sa tez licencjonowane zaklady,
gdzie robia to kosmetyczki. Kosmetyki sa na bazie aloeasu i ponoc opalenizna
dluzej sie trzyma. Dziennikarka Glamoura to testowala i byla bardzo zadowolona,
ale to droga impreza...
Kiedys sprobuje :)))

Info jest np. na: http://www.st-tropez.co.uk/

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Dobry salon kosmetyczny w Radomiu
Gdzie zamowic?
rozczarowanie Kolastyną (balsam brązujący)
szampon YR vs Wella...
mikstura na wlosy z Cosmopolitan