Samotne matki budzą mój coraz większy podziw

41. Data: 2010-09-16 10:48:13

Temat: Re: Samotne matki budzą mój coraz większy podziw
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego nieboze Druch wylazlo do ludzi i marudzi:

> "Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message

> i jeszcze bedziesz tez zmywac naczynia?

Nie, ale chetnie kupie Ci zmywarke.

> biegac uwieszona siatkami z selerem i miechem,

A od czego bagaznik auta?

> gotowac, stac przy garach,

Mozna gotowac siedzac i czytajac ksiazke.

> ciagle myslec o dzieciach, o dzieciach....

Zamiast myslec wole dzialac.

> znosic wszelkie niewygody, cierpliwie, znojnie,
> skromnie?

I ze skromnie spuszczonymi rzes firankami.

> Tego mi trzeba, zamiawiam Pania!

Ale wiesz... taki pakiet kosztuje.

Qra

42. Data: 2010-09-16 11:11:06

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Szaulo" <z...@p...pl> wrote in message news:i6spc1$t0e$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Renata umarła niecałe 3 tygodnie temu i o dziwo nadal jest mi z tym źle,
> opiekunka nie jest bezpłatna ani nie pracuje wieczorami, kredyt
> mieszkaniowy wzięty na miarę dwóch osób a nie jednej sam się niestety nie
> spłaca, kiepsko pracuje się wieczorem w biegu między łóżeczkiem a
> komputerem i za krótko się śpi
> - mam jednak nadzieję, że nie zepsułem ci tym zabawnej wizji
> rozpuszczonego Szaula.

troche ironizuje, ale po prostu nie wierze w to co widze.
Jeszcze niedawno zaliczylbym Ciebie czy Vilar do tych ktorzy
pogardliwie i z wyzszoscia patrza na glupie Matki-Polki,
ich "cierpietnicze poswiecenie" czy "sztuczna martyrologie"

A teraz... co ja widze - Matke Polke, "niespotykane trudnosci" itp.
Ze Twoja sytuacja jest wyjatkowo trudna.

Owszem - smierc bliskiego - tak.

Ale reszta - z powodu wychowania
jednego dziecka zaraz wyjatkowo trudno?
Nie przeszadzajmy - nie popadajmy w martyrologie,
ktore jeszce niedawno ktos tutaj tak krytykowal.

Sa rodziny ktore maja np. 3 ke dzieci w tym jedno
sparalizowane i nie starcza im do pierwszego (znam).
I jedno z rodziców musi jechac za granice na zarobek.
To dla mnie znaczy - trudne zycie.

Masz mieszkanie, stac Cie na kredyt,
na opiekunke, masz do opieki 1 dziecko, prace.
Nie liczac smierci - to masz nienajgorzej (i dobrze!)

Rozumiem ze jest trudno patrzac z perspektywy dotychczasowego
Twojego zycia (bez dziecka),
ze to aktualne zycie z dzieckiem,
ze wyglada jak martyrologia czy szok,
ale tak naprade to nie jest cos wyjatkowego trudnego
(poza smiercia bliskiego).

Bo nawet bardziej niz Ty,
zmaga sie z zyciem wiele osob, czy matek,
ktore potem musza wysluchiwac od zarozumialych
dzieci neostrady pogardliwe "matka-polka".

Chce mi sie powiedziec:
Witam w realnym, _normalnym_ zyciu!
Szok minie.
Zycze powodzenia!

Pozdrawiam,
Druch

43. Data: 2010-09-16 11:18:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-16 11:31, Druch pisze:

> hehe, dokladnie!

To będzie bardzo niedyskretne, jeśli spytam, ile dzieci wychowałeś,
najlepiej samotnie?

A może owieczek? ;)

Ewa

44. Data: 2010-09-16 11:23:58

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> komputerem i za krótko się śpi
> - mam jednak nadzieję, że nie zepsułem ci tym zabawnej wizji

Olej, nie napinaj się. Wszyscy czują, że nie jest najweselej.
Ale z drugiej strony: taki już ludzki świat. Miliard albo dwa ma trudniej.
Przypomnij sobie sytuację na Haiti po trzęsieniach ziemi.

---
Może trzeba pomyśleć o wyprowadzce do mniejszego mieszkania ?
Sprzedajesz co masz i kupujesz mniejsze, na miarę możliwości.
Ten ruch wydaje się w Twojej sytuacji oczywisty.
Druga sprawa: pełnomocnik. Sprzedaż mieszkania itp. bałagan
organizacyjny - scedować maks. na biuro pośrednictwa, nawet jakby miało
wicej kosztować. Trza tylko trafić do solidnych.

45. Data: 2010-09-16 11:26:49

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> To będzie bardzo niedyskretne, jeśli spytam, ile dzieci wychowałeś,
> najlepiej samotnie?

po co pytasz,
przeciez pisalas kiedys ilu wychowalem -
pisalas ze nikogo, tak? :)

Pozdrawiam,
Druch

46. Data: 2010-09-16 11:27:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-16 09:48, Szaulo pisze:

> Ale ma trochę racji. Najtrudniejsze jest być może całkowite przestawienie
> się

W tym bardzo pomaga nawiązanie kontaktu z rodzicami dzieci w podobnym
wieku. Kiedy mały już zacznie samodzielnie się poruszać, zaczniecie
chodzić na place zabaw, wspólne spacerki, tematy itp. Zawsze to raźniej.

Ewa

47. Data: 2010-09-16 11:35:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> [...]
> wieku. Kiedy mały już zacznie samodzielnie się poruszać, zaczniecie
> chodzić na place zabaw, wspólne spacerki, tematy itp. Zawsze to raźniej.

Może liczyć na sąsiadkę
Z sąsiadka łatwiej o wpadkę
A gdy już wpadniecie oboje
Będzie was czworo, nie troje

48. Data: 2010-09-16 11:40:55

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Druch" <e...@n...com> napisal w wiadomosci
[..]
> Masz mieszkanie, stac Cie na kredyt,
[..]

Nie stac mnie.
Ale spoko, sprzedam, kupie mniejsze.

Sz.

49. Data: 2010-09-16 11:49:10

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> To będzie bardzo niedyskretne, jeśli spytam, ile dzieci wychowałeś,
> najlepiej samotnie?

Kiedy to w ogóle nieistotne jest. Najważniejsze, że zna się same ciekaw(sz)e
przypadki.

Qra

50. Data: 2010-09-16 11:51:15

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]
> Olej, nie napinaj się. Wszyscy czują, że nie jest najweselej.
> Ale z drugiej strony: taki już ludzki świat. Miliard albo dwa ma trudniej.
> Przypomnij sobie sytuację na Haiti po trzęsieniach ziemi.

Ojej, nie napinam się, ale z miliardem-dwoma ani Haitańczykami nie będę się
porównywać.
No sorry, nie moja wioska, nie moja skala doświadczeń.

Naświetliłem tylko Druchowi trochę szerzej, bo na początku miał zbyt
ubożuchny zestaw faktów.

> ---
> Może trzeba pomyśleć o wyprowadzce do mniejszego mieszkania ?

Dzięki, bez Ciebie bym na to nie wpadł ;)

[...]

Dobra, kwęknąłem sobie raz i od razu nakręciłem Druchusia do jego odczapnych
wizji moich wizji Matek-Polek, a widzę, że i Ciebie też coś :)

Na przyszłość proponuję ignorować moje kwękanie, jeżeli jeszcze mi się
zdarzy.

Paw.

Michalski jedzie po całości, czyli dupowaty Weimar i dupowaci naziole
Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Miłość do pacjentów i medycyny to trafne diagnozy
Znacie jakieś...
hasło na dziś: zawsze z góry widać lepiej