Samotne matki budzą mój coraz większy podziw

1. Data: 2010-09-15 18:45:11

Temat: Samotne matki budzą mój coraz większy podziw
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie ciężkie jest robienie wszystkiego wokół malucha samemu.

2. Data: 2010-09-15 18:52:46

Temat: Re: Samotne matki budzą mój coraz większy podziw
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> Strasznie ciężkie jest robienie wszystkiego wokół malucha samemu.

A i tak w ciągu dnia jest opiekunka.

Sz.

3. Data: 2010-09-15 18:56:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> Strasznie ciężkie jest robienie wszystkiego wokół malucha samemu.

Bardzo dużo rzeczy Ci się zwaliło teraz na głowę.
Czytałam na wrocławskiej Twoje pytanie o ortopedę. Może spróbuj w
Promyku Słońca?
Od siebie mogę jedynie odradzić dr Leszka Majchrowskiego. Kiedyś
próbował mojego Maćka wsadzić w poduszkę Frejki po kilkominutowym
badaniu, w Promyku zrobili USG i okazało się, że wszystko jest w jak
najlepszym porządku.

--

Paulinka

4. Data: 2010-09-15 19:20:39

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Strasznie ciężkie jest robienie wszystkiego wokół malucha samemu.

Mimo, że dobrze wiem jak to jest, to nawet nie potrafię wyobrazić sobie
Twojej sytuacji.
Pewnie zdołuję Cię jeszcze bardziej, ale im synek będzie starszy, tym będzie
trudniej.
Starsze dzieci wymagają jeszcze więcej uwagi, więc dopóki nie zacznie dobrze
biegać i sam sobie radzić będzie ciężko.

V-V

5. Data: 2010-09-15 19:21:00

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i6r4tc$p8m$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> mojego Maćka wsadzić w poduszkę Frejki po kilkominutowym badaniu, w
> Promyku zrobili USG i okazało się, że wszystko jest w jak najlepszym

Zapisałem się już do dr Pawlaka w Enel-Med. Też ma trochę dobrych opinii w
necie.
Jakiegoś sprawdzonego na stałe poszukam przed następną wizytą.
Teraz czas mnie goni.

Sz.

6. Data: 2010-09-15 19:27:59

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Starsze dzieci wymagają jeszcze więcej uwagi, więc dopóki nie zacznie
> dobrze biegać i sam sobie radzić będzie ciężko.

Wiesz, jak człowieka pocieszyć ;)

Sz.

7. Data: 2010-09-15 19:31:50

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz, jak człowieka pocieszyć ;)

Nabierzesz krzepy:) Większy mały człowiek przestaje być stacjonarny i
trzeba się trochę więcej poruszać przy nim ;)

--

Paulinka

8. Data: 2010-09-15 19:34:26

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i6r6v7$p8m$4@node1.news.atman.pl...

> Nabierzesz krzepy:) Większy mały człowiek przestaje być stacjonarny i
> trzeba się trochę więcej poruszać przy nim ;)

Już mi muły rosną. Waży ponad 6,5 kg :)

Sz.

9. Data: 2010-09-15 19:41:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i6r6v7$p8m$4@node1.news.atman.pl...

> Już mi muły rosną. Waży ponad 6,5 kg :)

No to młody ma pewnie oponki jak od Michelin ;)

--

Paulinka

10. Data: 2010-09-15 19:43:29

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i6r7gq$p8m$6@node1.news.atman.pl...

> No to młody ma pewnie oponki jak od Michelin ;)

Trochę ma, jak to facet, ale głównie mu w długość idzie (też już jakieś
66-67 cm).

P.

Michalski jedzie po całości, czyli dupowaty Weimar i dupowaci naziole
Re: - OB: 33, CRP: 23,90 (znaczy się, że chory jestem?)
Miłość do pacjentów i medycyny to trafne diagnozy
Znacie jakieś...
hasło na dziś: zawsze z góry widać lepiej