Samotność doprowadzająca do depresji.

21. Data: 2007-02-21 14:44:44

Temat: Re: Samotność doprowadzająca do depresji.
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Feb 2007 02:24:57 +0100, Abnegat napisał(a):

> Prędzej Ciebie.

Boisz sie duchow?

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

22. Data: 2007-02-22 16:31:50

Od: j...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> Zjedz se na recznym, tzn. zwal se waclawa najlepiej juz w drzwiach, to
> strasznie relaksuje, ok to na poczatek, potem pograj w jakas gre i kup
> motocykl, najlepiej jakiegos potwora bo to moze ulatwic zadanie tzn.
> skrocic twoje meki, jak wykonasz zglos sie po dalsze wskazowki
> aha i zapomnij o kobietach, przeciez nie chcemy dodatkowej choroby.

Panie Profesorze Szambo, wracaj Pam spowrotem skadzes Pan przyszedł.
Czyli do szamba.
Widze, ze rzeczywiscie potrzebujesz pomocy psychologicznej.
Zreszta co ty wiesz o motocyklach? Zalosne gowienko.

Wieslaw

23. Data: 2007-02-22 23:43:51

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates tak mial

24. Data: 2007-02-23 02:25:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bzyko <m...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:erl9sq$hqe$...@a...news.tpi.pl...

> Sokrates tak mial

Wiem ;)
Nie chciałem od razu takim nazwiskiem rzucać... ;)
Patrz nawet z datą trafiłem... ;P

A który -widać sprytniejszy od Sokratesa-
mawiał konsekwentnie do swojej Mamuśki
namawiającej go co raz to do ożenku:

"Matko - jeszcze nie czas...
Matko - jeszcze nie czas..."

A kiedy go zapytała może setny raz
gdzieś po jego 50-dziesiątce rzekł:

"Matko - już nie czas..."

;)

25. Data: 2007-02-23 12:19:22

Od: "Hydrozagadek" <H...@n...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieslaw <j...@o...eu> napisał:

> Mam taki problem. Nie znosze samotnosci.
[...]

Przeanalizuj dlaczego tak jest. Może masz lęki związane z samotnością ?
Obawiasz się czegoś będąc sam w mieszkaniu ? Czy oby na pewno masz co w tym
mieszkaniu robić aby zabić nude ?

Pozdrówka

26. Data: 2007-02-23 17:22:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hydrozagadek <H...@n...maila.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:47f6e$45dedbcd$53905a88$2...@n...chello.pl

> [...]
>
> Przeanalizuj dlaczego tak jest. Może masz lęki związane z samotnością ?
> Obawiasz się czegoś będąc sam w mieszkaniu ? Czy oby na pewno masz co w

Jesteśmy istotami społecznymi a nie pustelnikami-samotnikami z natury.
Ot i problem. Dzisiejszy system nie sprzyja prawdziwym autentycznym relacjom
międzyludzkim -bo eksploatuje absorbuje nasz czas do czynności zarobkowych
na maksa...a na zawieranie i utrzymywanie prawdziwych -sycących-
autentycznych realcji międzyludzkich potrzeba tego czasu baaardzo dużo. My
po prostu wszyscy nie mamy -jedni dla drugich- czasu dla siebie. A nawet jak
go już wrescie mamy -nie umiemy go zorganizować tak bybył
spożytkowany-ukierunkowany na szukanie autentycznych relacji...w końcu tego
też trzeba się nauczyć...a to wymaga ...CZASU...a skoro dotychczas go nam
"zabierało" co innego? No to ie dziwi ze nie umiemy sobie radzić z
samotnością -która nas zabija.
Dosłownie nas ZABIJA.

Pa...

27. Data: 2007-02-23 18:54:04

Od: "Hydrozagadek" <H...@n...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał:
> Jesteśmy istotami społecznymi a nie pustelnikami-samotnikami z natury.
> Ot i problem.

Prawde gadasz. Brak kontaktów z ludzmi, monotonne dni, brak pasjonujących
zajęć i depresja gotowa. Najważniejsze żeby odkryć w czym problem, potem
wiadomo przynajmniej do czego należy dążyć.

Pozdrówka
Hydrozagadek

28. Data: 2007-02-23 21:08:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hydrozagadek <H...@n...maila.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c64f9$45df384e$53905a88$1...@n...chello.pl

> Prawde gadasz. Brak kontaktów z ludzmi, monotonne dni, brak pasjonujących
> zajęć i depresja gotowa. Najważniejsze żeby odkryć w czym problem, potem
> wiadomo przynajmniej do czego należy dążyć.

Gorzej jak nie ma za co...

I jak tam? Dość materiału...
Nad-Aktywność? ;)
powitania/pozegnania