Re: Samotność jak ją zwalczyć?

From: "Maja" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Samotność jak ją zwalczyć?
Date: 14 Jan 2007 16:02:00 -0800
<eoe6nh$ebv$1@achot.icm.edu.pl> <eoe70o$lio$1@news.onet.pl>
<1...@l...googlegroups.com>
<eoe8ri$k13$1@achot.icm.edu.pl>
<1...@q...googlegroups.com>
<eoea7m$nl2$1@achot.icm.edu.pl>
<1...@s...googlegroups.com>
<eoebt2$ru5$1@achot.icm.edu.pl>
<1...@l...googlegroups.com>
<eoefgr$4k8$1@achot.icm.edu.pl>

cbnet napisał(a):
> Maja:
>
> Napisalas "Myślisz, że o tym nie pomyślałam?",
> a mimo to zrezygnowalas z tej "mysli", zlekcewazylas,
> zdusilas.

Aby udzielić komuś rad, z których być może skorzysta, być może
nie. Jego sprawa.

> Dlaczego?

Patrz wyżej :)

> Gdyz zdajesz sobie doskonale sprawe, ze niektorym tego
> rodzaju twoim "niejasnym" przeczuciom nie warto wierzyc.

Ale chcę wierzyć w szczerość ludzi. Odpisuję więc.

> Problem polega jednak na tym ze wciaz nie potrafisz
> rozpoznawac, ktorym powinnac zaufac, a ktorym wlasnie
> mimo wszystko nie nalezy.

Może właśnie wiem?
Tylko nie chcę tego do siebie dopuścić?
Może chcę wierzyć, że większość ludzi jest szczera?
Może to mój sposób, by temu fałszywemu w Twoim mniemaniu
człowiekowi dać trochę do myślenia, trochę do poczytania?
Jak byłoby lepiej? Nie napisać nic? Co On jako człowiek by z tego
miał?
Nie twierdzę, że z mojego postu, czy tych paru innych napisanych do
niego, coś wyniesie, ale może? Jeśli jest jakaś szansa, to moim
zdaniem warto.
Ja nic nie straciłam.

> To taki rodzaj ~nadsterownosci emocjonalnej, ktory ci
> jak sama pisalas nieraz "daje niewasko po d***".

Może ...
To co? :)
Uważasz, ze to ze mną coś nie tak, bo mam serce na dłoni i jestem
szczera?
Jakoś sobie radzę. Żyję w zgodzie z sobą samą i ze swoimi
zasadami.

> No, to teraz dopiero zaczne. ;)))

I znowu ten cynizm ... Może to Ty masz problem, co? ;)

> Ale postaram sie mniej. :)

:)

Pozdrawiam,
Maja